Logitech Harmony 895 og Get PVR.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony 895 og Get PVR.

Har altså nå fått byttet ut Motorolaen, og fått en Kaon KCF-3000NS PVR fra Get istedet.

Tenkte jeg i denne tråden skulle 'ramse opp' de forskjellige funksjonene (knappene) man manuellt må legge inn og/eller lære opp Harmonyen med i tillegg til de funksjonene som ligger inne når man har valgt Get KCF-3000NS som den PVRen man vil bruke.

Med andre ord; det er en god del knapper som 'mangler' når man velger denne PVRen i Harmony softwaren og "lar det stå til". Man må programmere inn knapper i tillegg for å få full funksjonalitet.

Så her er en liste over de tingene jeg måtte gjøre etter å ha lagt inn PVRen i Harmony softwaren
    (dette er knapper som heller ikke var i drop-down listen under Customize Buttons):

• Direction Down: [måtte læres fra original fjernkontroll og legges til]

• Tilpass: [måtte læres fra original fjernkontroll og legges til - måtte lages "custom" da den ikke kunne velges i listen over opplærbare kommandoer]

• Nummertast 3 til og med 9, og 0: [måtte læres fra original fjernkontroll og legges til]

• Kanal + og - (ChannelUp og ChannelDown): [måtte læres fra original fjernkontroll og legges til]

Listen oppdateres dersom jeg finner fler.

I tillegg er det en liste over knapper jeg valgte å legge inn under Labels, slik at jeg får dem som lett tilgjengelige knapper rundt LCD-skjermen og slipper å velge PVRen med Device-knappen for å få tilgang til dem:

• Tilpass

• Help ?

• Aspekt (4:3 - 16:9)

• (forandret 'Library' til 'Mitt Arkiv')

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forandret og oppdatert første innlegg. Legger inn opplysninger i den første posten om flere knapper som må legges til Harmonyen, dersom jeg finner noen fler.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også disse problemene første gang jeg prøvde å bruke Harmony'en på KAON'en. Jeg synes det var rart at det skulle være så mange mangler, og valgte en annen KAON 3000 modell i listen til Logitech. Da virket det meste med en gang. Mangler nå bare ?-tasten. Skal sjekke hvilken modell betegnelse jeg bruker...

Edit: Det er KaonKCF-3000NS jeg bruker, men ikke den som står listet med GET som leverandør.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemelding; det var dette jeg lurte på. Jeg valgte som sagt Get som "produsent" og skrev KCF-3000NS i modellbetegnelsen (som også sto som eksempel på modellbetegnelse man kunne bruke).
    Så jeg lurte litt på om det ville gått bedre om jeg hadde valgt Kaon som produsent istedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mulle2
    Jeg hadde også disse problemene første gang jeg prøvde å bruke Harmony'en på KAON'en. Jeg synes det var rart at det skulle være så mange mangler, og valgte en annen KAON 3000 modell i listen til Logitech. Da virket det meste med en gang. Mangler nå bare ?-tasten. Skal sjekke hvilken modell betegnelse jeg bruker...

Edit: Det er KaonKCF-3000NS jeg bruker, men ikke den som står listet med GET som leverandør.
    Hvilke modell fungerte? Jeg får ikke til å velge modell fra en liste. Den må skrives inn. Kan velge Get eller Kaon, men må taste in KCF-3000...

Jeg har det samme problemet med at 3-9 ikke fungerer, channel up, down, mm.
    Har prøv å "lære" de fra den gamle kontrollen og det funker bare til en viss grad. Klarer å legge de inn og oppdatere kontrollen, men Get-boksen gjenkjenner ikke signalet som harmony'en gir ut. :?

ville satt veldig pris på hjelp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •