Får ikke "Creative video converter" til å fungere! Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Får ikke "Creative video converter" til å fungere! Hjelp

Ny topic 04.02.07

Jeg får ikke "Creative video converter" som fulgte med min Zen:M spiller til å fungere? Samme hva jeg gir den så vil får jeg bare "error" men han sier jo ikke fra hva som er feil!! Blir irritert.. Er det kun et type format han kan spille av eller? Filene jeg prøver å konvertere får eg spilt fint av på spilleren, men vil bruke det med følgene programmet for å redusere fil størelsen og fjerne "sorte streker" fra wiedscreen filmer..

--------------------------------------------------------------------------

Heisann. Jeg lurte på om noen vet om et program som konverterer en videofil til skjermoppløsningen på mediaspilleren slik at video-filen tar midre plass på harddisken\minnekortet. Og en anen ting som hadde hvert gull, om man kunne fjernet de "sorte strekene" på wiedscreen filmer, for å få best virkningsgrad av skjermen på feks. Creative Zen:M og iPod-video

Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan format kan mediaspilleren din takle da?

Finnes masse gratis program og komersielle løsninger å få kjøpt.

Kan nevne, MEdiaCoder, ImmToo pluss mange flere.

Ta ett google etter Mediacoder, jeg mener den er gratis.

mediacoder portable free - Google-søk

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset.

Jeg fant ut at det er et eget covert program i "Zen Vision:M Media Explorer, som kan covertere video-filer til en optimal film med tanke på at den forandrer oppløsning, størelse på filen og fjerner svarte streker fra wiedscreen filer.
    Men problemet er at den ikke vil konvertere noen av divx filene mine...? Jeg får bare beskjed om at det mislyket, men ikke grunden til det....
    Noen som har noen ide?
    Dette gjelder også de filene jeg har lagt inn på spilleren også, da jeg har lyst til å minke fil størelsen fra ca.150MB til ca.66MB for å få plass til flere filer.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har bare konvertert et titalls videoer.

prøv å oppdater programvaren via creative sin side, den oppgraderer også firmware til spilleren.. Spilleren må være koblet i når du går på supportsiden.

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, jeg prøvde det for 2 uker siden og det har funket knirke fritt hittill:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fungerte helt til jeg registrerte produktet:S

jeg brukte det medfølgende video converter programmet i nesten 3 uker før det skar seg helt, og påsto noe om en mangel i pc'n. dette kom av at jeg ryddet opp i andre programmer som jeg ikke trengte, og sansynligvis også slettet noe som ikke så ut til å høre til creative. vet ikke ossen dette egentlig gikk til , men får det ikke til å fungere igjen.

Videre har jeg funnet et konverteringsprogram som heter prism video konverter som fungerer helt ypperlig. lett å bruke og konverterer 2 - 3 ganger så raskt. det eneste som må gjøres er å stille inn riktig. jeg har prøvd meg fram med div instillinger(som du bestemmer nederst i konverteringsvinduet), og har funnet ut at disse er ganske gode:

output format:
    VMV.

Encoder Options:
    windows media wideo 9
    2048kbps
    windows media audio 9.2
    64kbs 44kHz. stereo CBR

Edit Output:
    shrink.
    320
    240
    framate.
    23.98

http://www.nch.com.au/components/prismsetup.exe

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutkill
    jeg brukte det medfølgende video converter programmet i nesten 3 uker før det skar seg helt, og påsto noe om en mangel i pc'n. dette kom av at jeg ryddet opp i andre programmer som jeg ikke trengte, og sansynligvis også slettet noe som ikke så ut til å høre til creative. vet ikke ossen dette egentlig gikk til , men får det ikke til å fungere igjen.

Videre har jeg funnet et konverteringsprogram som heter prism video konverter som fungerer helt ypperlig. lett å bruke og konverterer 2 - 3 ganger så raskt. det eneste som må gjøres er å stille inn riktig. jeg har prøvd meg fram med div instillinger(som du bestemmer nederst i konverteringsvinduet), og har funnet ut at disse er ganske gode:

output format:
    VMV.

Encoder Options:
    windows media wideo 9
    2048kbps
    windows media audio 9.2
    64kbs 44kHz. stereo CBR

Edit Output:
    shrink.
    320
    240
    framate.
    23.98

http://www.nch.com.au/components/prismsetup.exe
    Jeg gjorde akkurat som du sa, men likevel vil ikke videoen inn på spilleren.
    Jeg har en ZEN Mosaic.
    Jeg brukte Creative Converter for å legge inn video på spiller, men det kommer opp at formatet ikke støttes og må konverteres. Et sekund etter at konverteringen er begynt kommer det opp conversion unsuccessful.

Kan noen hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kvito
    Jeg gjorde akkurat som du sa, men likevel vil ikke videoen inn på spilleren.
    Jeg har en ZEN Mosaic.
    Jeg brukte Creative Converter for å legge inn video på spiller, men det kommer opp at formatet ikke støttes og må konverteres. Et sekund etter at konverteringen er begynt kommer det opp conversion unsuccessful.

Kan noen hjelpe?
    Problemet var visst vista. Funker på XP

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •