Gettoblaster med god lyd til barna ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gettoblaster med god lyd til barna ??

Finnes dette?
    Har vært på Lefdal og Elkjøp og sjekket. Det er jo bare blikkbokser med elendig lyd å få. Eneste er den svære til JVC som koster 2K, den har anstendig lyd. Kunne godt tenkt meg noe mindre og billigere til tvillingene (4 år gamle)

Noen gode forslag

Mottas med takk :-D

Active andosten@start.no sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    363
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For deg er det mulig at en gettoblaster eller lignende til under 1000-lappen(?) er dårlig etter din standar. Men unger er som regel ikke like kresne. Dette er iallefall hva jeg har erfart. Du kan jo ta de med slik at de kan selv få høre. ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et barn på 4 har vel ikke engang ferdigutviklet hørsel, tipper de bryr seg (hvis de da bryr seg i det hele tatt?) mest om hvordan den ser ut. Masse glorete lys o.l.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager men deres antagelser om barn stemmer nok ikke helt. Hvertfall ikke mine barn. De er vant til 42" plasma med surround, eller dedikert kino til 150K. Nytter ikke å lure dem med blinkende lys
    De har vært med, og det var et minianlegg fra Hitachi som falt mest i smak samt JVC boomblaster, så de er kvalitetsmessig opptatt allerede fordi de er vant til det.
    Hadde de kun hatt sin Fischer kassettspiller å sammenligne med hadde det nok vært en annen sak.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ABREKKE
    Et barn på 4 har vel ikke engang ferdigutviklet hørsel
    De har faktisk mye bedre hørsel enn voksne. det er gjort tester som viser at barn hører langt over grensa på 20KHz. det er derfor en må være spesielt forsiktig med høye (og dårlige) lyder.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg regner med du har bestemt deg og kjøpt noe for lengst nå, men vil si at jeg har en jvc boomblaster, og den er jeg meget fornøyd med. de får man for 2000 nå, og man får bedre lyd enn mange kompakt anlegg og en meget god radio som jeg bruker til daglig. herlig å våkne til p3
    anbefales til barn!
    ps. kjøp den store med 4 elementer, ikke den lille med blinkende blålys. den duger ikke.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

;)

En brukt integrert sak med Dynavoice F6 høytalere koster jo knapt mer enn 2000,- det heller. ellers så kunne jo Logitech Z-5500 vert tingen. spiller slettes ikke verst og koster 2600,- for full surround.

Men det enkle er vel ofte det beste orginal jvc boomblaster lager en del lyd den au.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •