Harmony 1000 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 27 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 540

Tråd: Harmony 1000

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    kanskje flere som leser denne tråden, så spør her også jeg:

Er det slik at du får til å legge inn egendefinerte knapper i standard knappe menyen?? Kan du fortelle åssen man legger til knapper i standard knappe menyen??! Skjønner man kan legge inn andre funksjoner på knapper som allerede ligger der, men jeg vil feks på dreamboxen min ha blå rød osv i standard menyen, så jeg slipper og gå inn på stjerna nederst til høyere, velge komponent osv osv og få opp alle knappene for så å bla meg nedover til jeg finner rød grønn osv... når jeg velger tekstmeny kommer jo de blå røde osv opp av seg selv...burde vel gå ann å legge disse som standard på se på tv også sku man tro...men finner fader meg ikke ut av det
    Jeg skulleogså likt å få til egne knapper på skjermen der jeg vil ha dem. For å bytte fra 2 til 7kanalers lyd på recieveren min må jeg bla alle 14 sidene for å komme til det alternativet :cry:
    Men Logitech er jo kjent for å lage bra hardware, mens softwaren er utrolig elendig! Det tror jeg gjelder absolutt alle produktene deres.

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette mener jeg du kan selv innstille på "device" nivå. Det gjorde jeg ihvertfall selv med belysningen.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg skulleogså likt å få til egne knapper på skjermen der jeg vil ha dem. For å bytte fra 2 til 7kanalers lyd på recieveren min må jeg bla alle 14 sidene for å komme til det alternativet :cry:
    Men Logitech er jo kjent for å lage bra hardware, mens softwaren er utrolig elendig! Det tror jeg gjelder absolutt alle produktene deres.
    det er jo bare å legge til den funksjonen i tillegsmenyen. Eg har selv lagt til displaydimming, tekst og audio funksjon under "stjerne" menyen ved dvd avspilling. Under cd avspilling har eg en "surround mode" knapp å trykke på under denne menyen.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som aner åssen man får aktrivert blå,brønn,rød osv på aktiviteter disse knappene ikke vises?? På tekstv funksjonen kommer disse fargene fram, men når jeg ser på tv blir dem borte. Jeg bruker dreambox, så er litt avhengig av disse knappene for å styre boksen. Er så utrolig tungvindt å måtte gå på stjerne menyen og bla seg nedover til riktige knapper hele tiden:s

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony 1000 og Force 315C-CO

Hei. Sliter med Harmony 1000 og Force 315C-CO(digital tunerboks, Canal digital). Kodene ligger i databasen til Logitech.. Problemet er at jeg må trykke flere ganger på kontrollen(H1000) før boksen reagerer. Når den først reagerer, og jeg trykker videre like etter, funker den fint. Men dersom jeg venter litt, må jeg trykke flere ganger igjen..

Har problemer med å bla i Force 315 sine menyer osv. Har prøvd å stille på IR hastigheten, begge verdier. Setter jeg ned verdien litt, hjelper det, men ikke nok.

Har også prøvd å lære kontrollen alle kommandoer i RAW mode, uten at dette hjalp mye. Har sendt mail til Logitech, men av erfaring tar dette lang tid. Noen som har noen innspill? Sikkert bare en eller annen innstilling.

Ellers funker kontrollen topp med min Panasonic PV60, Denon 3805 og Philips 963-SA...

Newcomer sirjokke sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Clint
    Hei. Sliter med Harmony 1000 og Force 315C-CO(digital tunerboks, Canal digital). Kodene ligger i databasen til Logitech.. Problemet er at jeg må trykke flere ganger på kontrollen(H1000) før boksen reagerer. Når den først reagerer, og jeg trykker videre like etter, funker den fint. Men dersom jeg venter litt, må jeg trykke flere ganger igjen..

Har problemer med å bla i Force 315 sine menyer osv. Har prøvd å stille på IR hastigheten, begge verdier. Setter jeg ned verdien litt, hjelper det, men ikke nok.

Har også prøvd å lære kontrollen alle kommandoer i RAW mode, uten at dette hjalp mye. Har sendt mail til Logitech, men av erfaring tar dette lang tid. Noen som har noen innspill? Sikkert bare en eller annen innstilling.

Ellers funker kontrollen topp med min Panasonic PV60, Denon 3805 og Philips 963-SA...
    Hvis du går inn i settings på enheten og velger troubleshoot får du opp en rekke alternativer, velg det som passer best, og du får muligheten til å regulere andre ting enn det du kan gjøre i setupen. Står beskrevet tidligere i tråden også tror jeg. Fungerte fint for meg når dekoderen hoppet flere kanaler om gangen...

Fikk forresten min i går og er strålende fornøyd

Edit: Står forresten et sted (her i tråden tror jeg) at fjernkontrollen kan være vrien med Force-dekodere

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Har nå lagt inn logoene til alle tv-kanalene på favoritter og det ser unektelig bra ut
    HOW????

Er det mulig å justere utseende på knappene?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirjokke
    Hvis du går inn i settings på enheten og velger troubleshoot får du opp en rekke alternativer, velg det som passer best, og du får muligheten til å regulere andre ting enn det du kan gjøre i setupen. Står beskrevet tidligere i tråden også tror jeg. Fungerte fint for meg når dekoderen hoppet flere kanaler om gangen...

Fikk forresten min i går og er strålende fornøyd

Edit: Står forresten et sted (her i tråden tror jeg) at fjernkontrollen kan være vrien med Force-dekodere

Dette har jeg prøvd, uten hell. Setter pris på om du kan gi meg IR settingene(ms) dine dersom du har Force tuner..

Står forresten ikke noe i denne tråden om Force tunere(dersom jeg ikke har oversett det da ;-) )

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke force selv, men kanskje du kan prate med denne karen?

permalink

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sirjokke
    Har ikke force selv, men kanskje du kan prate med denne karen?

permalink
    Ikke noe vits i det! Umulig å få noen av Logitech sine fjernkontroller til fungere 100% med noen av force sine tunere.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Ikke noe vits i det! Umulig å få noen av Logitech sine fjernkontroller til fungere 100% med noen av force sine tunere.
    Det var da veldig så negative vi var her da... ;-)

Hva kommer da av at Force ikke funker optimalt da? Er det noe med IR pulsene kanskje?

Det er kanskje ikke noe vits i å fortsette "tweakingen" heller da? Uansett, takk for tilbakemelding!

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant forresten ut hvordan jeg la til logoer under favoritt-kanaler. Men er det noen som vet om et smart sted å laste ned gode logoer? Canal Digital sin hjemmeside har alle jeg trenger, men de er litt for små til at de blir bra.

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/forum/kalibrering-...ony-895-a.html

regner med at linken i denne tråden kan hjelpe deg

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er oppløsningen på skjermen til Harmony 1000 kontra 885/895? Jeg har en 885, men vurderer å benytte meg av "åpent kjøp" og bytte til en 1000. Liker godt kontrollen, men syns skjermen er litt slapp. Henger litt etter jeg endrer på noe, osv. Er som de første mobiltelefonene med fargeskjerm.

Ellers veldig godt fornøyd med 885 Spørs om 1000 er verdt de 700,- ekstra.

Edit; skriveleif.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke lagt merke til noe henging av bildet.

Oppløsningen er god nok den. Det er like greit at man ikke får spilt av film på den. Men til bruke som er nå så er det mer enn nok oppløsning.

Om den er høyere enn 895, så er det nok flere piksler, men så er vel skjermen større også. Men det kan hende at den ikke er høyere oppløst hvis man tar samme størrelse fra 1000 og sammenligner med 895.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Har ikke lagt merke til noe henging av bildet.

Oppløsningen er god nok den. Det er like greit at man ikke får spilt av film på den. Men til bruke som er nå så er det mer enn nok oppløsning.

Om den er høyere enn 895, så er det nok flere piksler, men så er vel skjermen større også. Men det kan hende at den ikke er høyere oppløst hvis man tar samme størrelse fra 1000 og sammenligner med 895.
    Du mener da at du ikke har lagt merke til "henging" av bilde på 1000? Vil tro det er litt grommere skjerm på den i og med at den hovedsaklig styres med touch-screen. 885'en henger seg ikke opp, men syns skjermen reagerer litt tregt. Syns også lyset i knappene kunne vært noe skarpere. Men hallo, vi snakker bagateller her. Den virker helt super ellers!

Men det hadde vært moro å testet en 1000 :-D

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer ann på hva du mener med henger.

Testet litt etter jeg la inn svaret i går. Og når du trykker på en knapp på skjermen, så trykker du og så bytter bildet.

Hvis jeg f.eks bytter mellom play menyen og 123 menyen, så fra jeg trykker på skjerm knappen, til den bytter så tar det under sekundet.

Men du trenger sjeldent å bytte hva som er på skjermviduet på Harmony 1000. Den er nok veldig annerledes enn de andre som har mange fysiske knapper.

Den sender signalet med en gang man trykker.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt inn min dv-989 både som cd og dvd avspiller,når jeg skal lytte kommer bare spolingen opp i hovedbildet,sammen med stopp,pause og play.
    Ikke det samme som dvd der du oxo har kapitel skifting,burde jo kommet opp på spor skifting..

Noen der ute som kan forklare meg hvordan jeg får kapitel skifting i hovedbildet oxo under cd avspilling aktivitet??

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener du kan bruke de to knappene under navigasjons hjulet, de to fysiske knappene.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Jeg mener du kan bruke de to knappene under navigasjons hjulet, de to fysiske knappene.
    Gikk inn på komponenter,videre på cd-spilleren,innstillinger på denne og inn på menyen egendefiner knapper.
    Her la jeg inn på Arrow left og arrow right og la inn chapter prev og chapter next..Oppdaterte den men ingen reaksjon..

Hvordan skal jeg få til dette?
    Rart jeg ikke kan få dem på displayet,sånn som er gjort på dvd avspilling...

Side 9 av 27 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •