Harmony 1000 - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 27 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 540

Tråd: Harmony 1000

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når man legger til IR-extenderen i programmet og oppdaterer både fjernkontroll og extender, hvordan får man dette til å fungere etter extenderen er koblet til?
    Det er så lenge siden jeg har gjort dette at jeg begynner å lure på om jeg gjør noe feil?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer fmorris sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Når man legger til IR-extenderen i programmet og oppdaterer både fjernkontroll og extender, hvordan får man dette til å fungere etter extenderen er koblet til?
    Det er så lenge siden jeg har gjort dette at jeg begynner å lure på om jeg gjør noe feil?
    Så lenge du har oppdattert både extender og fjernkontroll, skal det ikke være nødvendig med ytteligere justeringer/aktiveringer.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Timmern
    Er det noen som har fått til å koble til datamaskin til tven og bruke forsterkeren til lyd. Deretter å få justert lyden på forsterkeren med H1000 når den er valgt til å bruke datamaskin. Jeg har satt opp kontrollen hos 2 stk, ink. meg selv og det fungerer ikke noen steder. Veldig irriterende at det funker å styre lyden på alle andre aktiviteter, men ikke "bruk datamaskin"....

Hjelp!
    Fungerer fint for meg også!

Har på den aktiviteten kun komponenter i bruk: TV, Amp. og Mac
    Macen er lagt til som iPod, så jeg får styrt den også via H1000.

Kanskje du ikke velger riktig inngang?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fmorris
    Så lenge du har oppdattert både extender og fjernkontroll, skal det ikke være nødvendig med ytteligere justeringer/aktiveringer.
    Da jeg byttet fra PC til iMac oppdaterte jeg fjernkontrollen. Da forsvant "koble til trådløs signalomformer"-ikonet på fjernkontrollen. Jeg har oppdatert og oppdatert, men får ikke opp det ikonet igjen, ergo jeg får ikke koblet til min IR-extender. Jeg har prøvd å fjerne "trådløs signalomformer" fra programmet, oppgradert, lagt til "trådløs signalomformer", oppdatert, men samme resultat.
    Er det en idiotisk liten detalj jeg ikke husker her?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan være eneste løsning å starte på nytt fra grunnen av.

Mener å huske at det ville hjelpe, at extenderen må være med fra start.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det kan være eneste løsning å starte på nytt fra grunnen av.

Mener å huske at det ville hjelpe, at extenderen må være med fra start.
    Takker.
    Uff, ikke akkurat oppløftende. Det tar jo mildt sagt litt tid og endel arbeid å sette opp denne kontrollen fra bunnen av igjen.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da jeg byttet fra PC til iMac oppdaterte jeg fjernkontrollen. Da forsvant "koble til trådløs signalomformer"-ikonet på fjernkontrollen. Jeg har oppdatert og oppdatert, men får ikke opp det ikonet igjen, ergo jeg får ikke koblet til min IR-extender. Jeg har prøvd å fjerne "trådløs signalomformer" fra programmet, oppgradert, lagt til "trådløs signalomformer", oppdatert, men samme resultat.
    Er det en idiotisk liten detalj jeg ikke husker her?
    Det skal ikke være nødvendig å gjøre hele oppsettet på nytt!!

Jeg la til extenderen i etterkant uten problemer. Jeg bruker også Mac til å programmere, men har ikke brukt PC til det tidligere.
    Jeg går inn på hver enkelt device og velger om det er extender eller H1000 som skal styre den. Mulig du må inn der man legger til ny fjernkontroll å aktivere extenderen først. Er ikke hjemme nå, så kan ikke si akkurat hva den fanen heter.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal ikke være nødvendig å gjøre hele oppsettet på nytt!!

Jeg la til extenderen i etterkant uten problemer. Jeg bruker også Mac til å programmere, men har ikke brukt PC til det tidligere.
    Jeg går inn på hver enkelt device og velger om det er extender eller H1000 som skal styre den. Mulig du må inn der man legger til ny fjernkontroll å aktivere extenderen først. Er ikke hjemme nå, så kan ikke si akkurat hva den fanen heter.
    Fjernkontrollinnstillinger->Håndter fjernkontroller->Styr Komponenter.

Jeg la også til extenderen i etterkant uten problemer og har brukt den i godt over et halvt år. Plutselig nå fungerer det ikke. Vanvittig irriterende. Har nå fått egen konto på Logitech Customer Service og stilt spørsmålet der.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er nå løst.:-D

Her er svaret fra Logitech:

"We are really sorry to hear that you are having this issue with your harmony remote control. With the latest software, there is no need to connect the wireless extender to the remote control manually. In order to pair the wireless extender to the remote control, please follow the instructions below.

1) Ensure that you have the latest software (7.4.3) installed in your computer
    2) Please reset the RF extender , to do that press and hold the connect button on the rf extender for 60-90 seconds.
    3) Please upgrade the firmware on the extender as well as the remote control
    4) Finally update the remote control and test ( DO NOT PRESS THE CONNECT BUTTON AFTER THE UPDATE).
    "

Jeg gjorde altså to feil:
    1.Jeg trykker connect.
    2. Jeg gikk utifra at man som forrige gang måtte iverksette extenderen på selve fjernkontrollen.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er nå løst.:-D

Her er svaret fra Logitech:

"We are really sorry to hear that you are having this issue with your harmony remote control. With the latest software, there is no need to connect the wireless extender to the remote control manually. In order to pair the wireless extender to the remote control, please follow the instructions below.

1) Ensure that you have the latest software (7.4.3) installed in your computer
    2) Please reset the RF extender , to do that press and hold the connect button on the rf extender for 60-90 seconds.
    3) Please upgrade the firmware on the extender as well as the remote control
    4) Finally update the remote control and test ( DO NOT PRESS THE CONNECT BUTTON AFTER THE UPDATE).
    "

Jeg gjorde altså to feil:
    1.Jeg trykker connect.
    2. Jeg gikk utifra at man som forrige gang måtte iverksette extenderen på selve fjernkontrollen.
    Merkelige saker. Jeg har aldri hatt behov for å trykke connect.. Lurte i grunn på hva den knappen var til.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelige saker. Jeg har aldri hatt behov for å trykke connect.. Lurte i grunn på hva den knappen var til.
    Da jeg kjøpte denne og først skulle koble den til, måtte man holde nede connect-knappen til lysene blinket. Da fikk man opp et ikon på fjernkontrollen som spurte om du ville koble til den trådløse signalomformeren. Man svarte ja her, og oppsettet var klart. Med de nye oppgraderingene er dette tydeligvis forbedret.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha vært fornøyd et par dager, så viser det seg at lyset i tunnelen bare var nok et møtende tog..... :evil:

Skulle gjøre noen justeringer, men får ikke oppdatert kontrollen. Programmet sier at at "Satelite" prøver å sette "Teletext" til "ON". "Karaktersett satelite på nytt"

Så jeg tok ut batteriet og startet opp kontrollen i safe mode, og får samme melding, makan til sprøyt!!

Jeg trodde en tok Hard Reset når en holdt Powerknappen inne mens en satte i batteriet, men det gjorde den ikke Noen som vet hvordan en skal få lagt inn alt helt fra bunn av?

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Etter å ha vært fornøyd et par dager, så viser det seg at lyset i tunnelen bare var nok et møtende tog..... :evil:

Skulle gjøre noen justeringer, men får ikke oppdatert kontrollen. Programmet sier at at "Satelite" prøver å sette "Teletext" til "ON". "Karaktersett satelite på nytt"

Så jeg tok ut batteriet og startet opp kontrollen i safe mode, og får samme melding, makan til sprøyt!!

Jeg trodde en tok Hard Reset når en holdt Powerknappen inne mens en satte i batteriet, men det gjorde den ikke Noen som vet hvordan en skal få lagt inn alt helt fra bunn av?
    Lage en ny konto?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lage en ny konto?
    Det hjelper lite så lenge programmet finner feilen i fjernkontrollen. Det er selve kontrollen jeg vil slette alt på, ikke konfigurasjonen som ligger i programmet på dataen.

Dette er foresten feilmeldinga jeg får opp:
    Satellite prøvde å angi en Teletext-verdi ved hjelp av handlingen SetTeletext On, men enten finnes ikke Teletext eller så har den har kun én status
    Forslag:

* Kontroller at ingen handlinger i Satellite prøver å angi en verdi for Teletext. Karakteriser Satellite på nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikoner til favorittkanaler

Oppi alle problemene som dere har vill jeg bare poste noen av ikonene som jeg har hostet frem. Har lagt til disse i favoritt kanalene og hviss det er noen som har noen andre eller bedre legg dem opp her da vell

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mine

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man de ikonene inn i stedet for tallene ?

Hvis ja, hvordan?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer de jeg bruker på min 895.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min kontroll lyser i et sett nå fra displayet..
    Er det noe nytt man begynte med etter siste oppdatering?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Min kontroll lyser i et sett nå fra displayet..
    Er det noe nytt man begynte med etter siste oppdatering?
    Det er det nok ikke. Min funker så å si som før.

Det eneste jeg har lagt merke til, er at den av og til låser seg litt etter aktivitets skifte (skjer av og til, ikke alltid), og må vente litt for at den skal starte, eller at jeg må trykke på skjermen for at den skal starte igjen.

Utenom det, så er den blitt mye kjappere å bruke.

Side 22 av 27 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •