Harmony 1000 - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 27 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 540

Tråd: Harmony 1000

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Hvor lenge venter du? Det tar jo litt tid. Du kan jo også sjekke status og se hva feilen er, hvis ikke du allerede har gjort det.
    feilen var region mismatch.

Fant en løsning på dette, etter jeg hadde gått gjennom alle pcene i huset mitt dvs 5 stykker. Man kan laste ned bare firmware og kjøre den på samme måte som den minifixen.

Nå ser alt ut til og funke.

Takker for svar uansett

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OhmRecs
    Kan ikke si jeg angrer på at jeg byttet den inn i en PS3
    Noe å reflektere over dette. Nå har det vel vært et mellomlegg her, men likevel. Nå har vi hørt mye mas om en for dyr PS3 i lang tid og her har du fått en i bytte mot en fjernkontroll. Det er jo greit nok å styre PS3 med håndkontrollen, så her har du altså fått en "fjernkontroll", samt et kraftig spillkonsoll og et veldig funksjonelt media senter (etter oppgradering til 2.10) som spiller og streamer divx og mange andre filmformat, viser foto enkelt via pc eller minnebrikke, kraftig maskin å innstallere linux på, bluray-spiller, media senter for PSP over nettet etc etc. Joda, PS3 var dyrere før, men uansett....noen ganger ser ikke folk skogen for bare trær. PS3'ens era har bare såvidt startet....og du byttet den til deg mer eller mindre mot en fjernkontroll

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå tror jeg ikke at jeg orker mer av denne kontrollen. Den har ikke låst seg på lenge nå, (kun en uke siden sist) men volumkontrollen, kanalvelgeren + - henger seg opp 2-3 ganger i uka :evil: Har kontaktet kundeservice endel ganger, men det er som å snakke til veggen.

Jeg forklarte problemet og at jeg hadde siste software installert (4.9.1)
    Første svaret jeg fikk: "Oppdater fjernkontrollen med siste software!"

OK, sendte e-post tilbake: JEG HAR INSTALLERT SISTE SOFTWARE!!!

Andre svar: Vi har sett på profilen din og ser at du har lagt volumkontrollen til LCD skjermen

Ny e-post blir sendt. Jeg har ikke lagt volumkontrollen til LCD skjermen, knappen på skjermen er for å velge mellom 2kanals og 7kanals lyd!

Svar: Prøv å programmere fjernkontrollen manuelt!

Da gadd jeg ikke svare mer, jegkan da ikke legge inn alle kommandoene manuelt, da er jo hele vitsen med denne kontrollen borte!! Kunne liksågodt kjøpt meg en billig kontroll på Clas eller brukt den som fulgte med recieveren. Poekker til fehuer! Dette med at kontrollen repeterer kommandoene skjer omtrent på alle funksjonene, men selvfølgelig oftest på de kommandoene som er brukt mest.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, men er skikkelig skuffet over dette produktet.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Nå tror jeg ikke at jeg orker mer av denne kontrollen. Den har ikke låst seg på lenge nå, (kun en uke siden sist) men volumkontrollen, kanalvelgeren + - henger seg opp 2-3 ganger i uka :evil: Har kontaktet kundeservice endel ganger, men det er som å snakke til veggen.

Jeg forklarte problemet og at jeg hadde siste software installert (4.9.1)
    Første svaret jeg fikk: "Oppdater fjernkontrollen med siste software!"

OK, sendte e-post tilbake: JEG HAR INSTALLERT SISTE SOFTWARE!!!

Andre svar: Vi har sett på profilen din og ser at du har lagt volumkontrollen til LCD skjermen

Ny e-post blir sendt. Jeg har ikke lagt volumkontrollen til LCD skjermen, knappen på skjermen er for å velge mellom 2kanals og 7kanals lyd!

Svar: Prøv å programmere fjernkontrollen manuelt!

Da gadd jeg ikke svare mer, jegkan da ikke legge inn alle kommandoene manuelt, da er jo hele vitsen med denne kontrollen borte!! Kunne liksågodt kjøpt meg en billig kontroll på Clas eller brukt den som fulgte med recieveren. Poekker til fehuer! Dette med at kontrollen repeterer kommandoene skjer omtrent på alle funksjonene, men selvfølgelig oftest på de kommandoene som er brukt mest.

Vet ikke hva jeg skal gjøre med dette, men er skikkelig skuffet over dette produktet.
    Min kanalvelger henger seg opp minimum en gang pr døgn. Har egentlig sluttet å bry meg om det, det tar jo bare noen sekunder. Er egentlig godt fornøyd, men dette trekker selvfølgelig ned mye. Blir dette fikset er det en knakende god kontroll og kanskje en gang fremover blir den verd pengene.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har blitt tregere på å svare på mail på kundeservicen,men de fikset mitt problem.Alt jeg trengte var å oppdatere kontrollen på nytt..
    Hadde et problem med cd aktiviteten at den ikke fikk spolt bakover og at den spolte dobbelt forover(fra sang 1 til 3)
    Bank i bordet nå er alt i orden..Fungerer som en drøm
    Har faktisk ikke hengt seg på et par uker,vet ikke om jeg tør å oppdattere denne noen gang igjen...

Eneste jeg syntes er utrolig er at av og til går ikke tven til riktig inngang og før kunne jeg bare bruke hjelpefunksjonen.Etter de siste oppdateringene er dette ikke lenger mulig,nå må en gå igjennom hele listen av komponenter,før en får spm om tv er satt til riktig inngang

Jeg kommuniserer kun med dem over mail på engelsk fra Canada
    Er det noen her som har funnet en norsk e-mail hjelp?
    Kanskje det er derfor en her inne fikk så dårlig hjelp fra kundeservicen?
    Eller det at de ikke skjønner norsk-engelsken hans?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Eneste jeg syntes er utrolig er at av og til går ikke tven til riktig inngang og før kunne jeg bare bruke hjelpefunksjonen.Etter de siste oppdateringene er dette ikke lenger mulig,nå må en gå igjennom hele listen av komponenter,før en får spm om tv er satt til riktig inngang
    Det er jeg også utrolig irritert over. Alt fungerte egentlig strålende hos meg frem til jeg la inn de siste 2 firmwarene. Nå tar det lang tid å rette opp hvis den ikke får med seg alt på en gang.

Før så virket det som den lærte hva som skjedde feil, og prøvde det først etter hvert. Nå gjør den ikke det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Apropos problemer med innganger på tv'en og sånn... Er man nødt til å angi en inngang til tv'en? Eller kan man bare programmere den til å slå seg på? Når jeg skrur på dekoder eller dvd, så går jo tv'en til riktig inngang likevel...

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos

Jeg kommuniserer kun med dem over mail på engelsk fra Canada
    Er det noen her som har funnet en norsk e-mail hjelp?
    Kanskje det er derfor en her inne fikk så dårlig hjelp fra kundeservicen?
    Eller det at de ikke skjønner norsk-engelsken hans?
    Joda, det går kun i Engelsk, jeg tror ikke engelsken min er så dårlig, snakker engelsk daglig og bruker masse Engelsk i jobben, så jeg tror jeg kan gjøre meg forstått.

Første bud til de på kundeservice er å lese hva kunden skriver.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri fått min TV til å automatisk gå til rett inngang. Tips?
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om denne fjernkontrollen har en liten vifte? hører en ekstremt høyfrekvent pipelyd når skjermen slår seg på.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aner ikke om den har noen vifte, men jeg har merket at den piper fælt når jeg setter den i laderen og skjermen er på. Når skjermen skrur seg av slutter det. Piper bare når den er i laderen da. Vet ikke hva det kommer av...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akeem
    Aner ikke om den har noen vifte, men jeg har merket at den piper fælt når jeg setter den i laderen og skjermen er på. Når skjermen skrur seg av slutter det. Piper bare når den er i laderen da. Vet ikke hva det kommer av...

Godt det ikke bare er meg, fant en løsning faktisk skru ned backlighten til 50%.

Da ble den borte for meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pazzi
    Godt det ikke bare er meg, fant en løsning faktisk skru ned backlighten til 50%.

Takk for tipset! Bryr meg ikke noe særlig om litt piping selv. Den går jo over ganske fort. Men hunden er ikke helt fornøyd

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at det ligger en ny logitech på AVNytt nå, "Harmony One".

Kommer Logitech med full ny serie nå?

Newcomer MiR sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Ser at det ligger en ny logitech på AVNytt nå, "Harmony One".

Kommer Logitech med full ny serie nå?
    --------------------

Hva med å fikse harmony 1000 før dem lanserer ny serie, jeg har hatt min harmony i snart 2 uker og har ennå ikke fått brukt min da min henger seg opp på punkt 2 under installsjonen.

Betale så mye for denne kontrollen for at den skal bli liggende å støve ned er litt kjedelig, har heller ikke fått noe svar fra dems support. utrolig skuffende.

feil mld jeg får er følgende

Step failed Uploading remote control information to web : Firmware return invalid RegionIds - The information was not sent. Check your USB cable and try again. If the problem persists, contact customer service.

Takker på forhånd om noen har innspill

mvh mir

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MiR
    --------------------

Step failed Uploading remote control information to web : Firmware return invalid RegionIds - The information was not sent. Check your USB cable and try again. If the problem persists, contact customer service.

mvh mir
    Prøv fila som ligger her http://avforum.no/forum/av-gadgets/4...tml#post794317

Den stopper etter 95% som er korrekt. Avslutt da både programmet pluss at du avslutter programmet helt ved å høyreklikke på ikonet i oppgavelinjen og trykker exit. Start så Harmony softwaren igjen. Logg inn og oppdater fjernkontrollen på vanlig måte.

Fjernkontrollen min har aldri hengt seg. Merkelig at så mange har problemer med det. Eneste problemet jeg har hatt er Firmware return invalid RegionIds/RegionVersions. Fikset det med fila i vedlegget og har siden ikke hatt problemer.
    De ringte meg fra Canada og jeg fikk veldig bra hjelp av en hyggelig kar. Han fikset også det slik at min Force 536 nå fungerer perfekt med Harmony 1000!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MiR
    --------------------

Hva med å fikse harmony 1000 før dem lanserer ny serie, jeg har hatt min harmony i snart 2 uker og har ennå ikke fått brukt min da min henger seg opp på punkt 2 under installsjonen.

Betale så mye for denne kontrollen for at den skal bli liggende å støve ned er litt kjedelig, har heller ikke fått noe svar fra dems support. utrolig skuffende.

mvh mir

Løsningen som fungerte for meg er som følger:

La den faile, på høyre side skal det komme en link som det står noe som newest firmware også et eller annet nummer. Klikk på den, åpner deg seg ikke noe link må du åpne IE og sette den som default browser.
    Klikk på linken igjen den skal da starte og downloade. Så går du ut av hele harmony softwaren og kjører den exe fila du downloadet.

Eneste måten jeg fikk min til og funke på værtfall.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pazzi

Tusen takk for at du skrev innlegget!!!

Hater slike lyder, spes når den står på ladding piper den konstant.

Hva slags forsinkelser bruker dere for å få ting til å gå glatt??
    -Forsterkeren lagger litt
    -CanalDigital tuneren lagger også litt.

Noen som har fått til å bruke LG LY95 på en bra måte?
    Sliter litt med å få brukt HDMI1 og 2

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver og ser litt på Harmony 1000, eller 885(?). Altså harmonykontrollere med RF (og IR).

Er litt nysgjerrig på hvordan det blir seende ut med RF-IR-overganger, og da hvor store de små IR-dingsene er, og hvordan det ser ut når de er festet på/foran(?) ulike komponenter. Er det noen som har et sånt setup, og har mulighet til å ta noen bilder av det? Hvordan har dere satt opp ting?

Liker designet på Harmony One, og venter spent på om det kommer en variant med RF snart..

Newcomer MiR sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Prøv fila som ligger her http://avforum.no/forum/av-gadgets/4...tml#post794317

Den stopper etter 95% som er korrekt. Avslutt da både programmet pluss at du avslutter programmet helt ved å høyreklikke på ikonet i oppgavelinjen og trykker exit. Start så Harmony softwaren igjen. Logg inn og oppdater fjernkontrollen på vanlig måte.

Fjernkontrollen min har aldri hengt seg. Merkelig at så mange har problemer med det. Eneste problemet jeg har hatt er Firmware return invalid RegionIds/RegionVersions. Fikset det med fila i vedlegget og har siden ikke hatt problemer.
    De ringte meg fra Canada og jeg fikk veldig bra hjelp av en hyggelig kar. Han fikset også det slik at min Force 536 nå fungerer perfekt med Harmony 1000!

Virker som alle har sin metode for å få dette til å funke men leste en innlegg på forumet til logitech hvor jeg tok ut batteriet og hold power knappen inne da jeg satte batteriet inn igjen slik at h1000 startet opp i safe mode og da gikk plutselig alt som en drøm...men uansett takker jeg for innspill......raske svar å få her på avforum.......keep up the good work

Side 18 av 27 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •