Harmony 1000 - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 27 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 540

Tråd: Harmony 1000

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Etter siste oppdatering har jeg ikke hatt problemer med at kontrollen har fryst. En gang i sist uke gikk den berserk i programguiden og scrollet gjennom alle kanalene en par tre ganger, ellers har jeg ikke merket noe som helst negativt.:-D
    Har du en link til denne siste oppdateringen, eller gjøres dette online i softwaren på pc'en?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xbox

Sitat Opprinnelig postet av Halvor_L
    Er det mulig og bruke det fysiske "hjulet" på denne fjernkontrollen for navigering på div bokser som f.eks Tvix, Xbox1, DVD-spillere etc?

Spesielt Tvix og Xbox er jo bygget opp rundt navigering opp/ned og høyre/venstre i diverse menyer og dette kan jeg tenke meg er litt tungvindt og utføre på touchskjermen.

Denne fjernkontrollen er nå nede i 2600kr med frakt på noen nettsider så det klør i visa-kortet her. Spesiellt siden det ser ut som om div bugs er rettet opp i. Har så mange fjernkontroller slengende rundt i stua nå at jeg holder på og bli gal.
    Det fungerer bra med å bruke hjulet mot Xbox.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kan
    Det fungerer bra med å bruke hjulet mot Xbox.
    Genialt.

Alle videoer jeg har sett av denne saken viser nemlig kun mulighetene for bruk av touchskjermen og mer eller mindre ignorer de fysiske knappene.

Men før jeg kjøper nok ett leketøy mer eller mindre spontant her:

Det kommer ikke en ny versjon av denne om 1måned? Den har jo tross alt vært på markedet en stund nå. Nedtur hvis det med en gang kommer en V2.0 nå som de har fikset barnesykdommene på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror

Sitat Opprinnelig postet av Halvor_L
    Genialt.

Alle videoer jeg har sett av denne saken viser nemlig kun mulighetene for bruk av touchskjermen og mer eller mindre ignorer de fysiske knappene.

Men før jeg kjøper nok ett leketøy mer eller mindre spontant her:

Det kommer ikke en ny versjon av denne om 1måned? Den har jo tross alt vært på markedet en stund nå. Nedtur hvis det med en gang kommer en V2.0 nå som de har fikset barnesykdommene på.
    Det er mye å hente på denne ved å forbedre softwaren. Noe som blir gjordt fortløpende. Jeg er storfornøyd med den nå, men det tok lang tid å forstå programeringen. Den er jo billig sammenlingnet med andre programerbare.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Har du en link til denne siste oppdateringen, eller gjøres dette online i softwaren på pc'en?
    Jeg gikk inn i Harmony-oppsettmenyen på PC-en og oppdaterte der.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kan
    Det er mye å hente på denne ved å forbedre softwaren. Noe som blir gjordt fortløpende. Jeg er storfornøyd med den nå, men det tok lang tid å forstå programeringen. Den er jo billig sammenlingnet med andre programerbare.
    Jeg har hatt en normal Harmony tidligere så jeg kjenner til hvordan man programmerer den. Det var tungvint men med tålmodighet så fungerte det jo slik jeg ønsket til slutt. Den gamle fjernkontrollen min tok dessverre kvelden(2funksjonstaster sluttet og virke) 2-3dager etter jeg hadde fått den "perfekt" for mine behov så jeg fikk aldri brukt den slik jeg ønsket. Av denne grunn styrer jeg unna de kontrollene som ser helt like ut og har lyst på denne som ser litt mer solid ut. Byggekvaliteten på min første Harmony var mildt sagt elendig. Den knirket og knaket og gikk som sagt i stykker en kort stund etter jeg kjøpte den.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *slettet* dobbelpost

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen flere som har problemer med nettverksforbindelsen til remote softwaren i dag??

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Er det noen flere som har problemer med nettverksforbindelsen til remote softwaren i dag??
    Hvordan mener du?

Jeg hadde en del problemer med å få kontakt med fjernkontrollen når jeg oppdaterte sist. Måtte ta USB ut og inn osv, husker ikke helt hva jeg gjorde, men den stoppet vel opplitt under oppdatering.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er hva jeg får hele tiden etter at jeg oppdaterte firmwaren (se bilde). De ringte meg fra Canada for ei uke siden. De skulle ringe igjen på mandag men har ikke hørt noe. Er visst mange som har problemer med denne firmwaren.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er i orden igjen nå, Logitech hadde service på serveren sin. Pokkern så irriterende at dem ikke har et sted hvor man kan se status på slikt. Det samme gjelder hva som er siste software versjon. og hva som er oppdatert foruten kompatible komponenter.

Er forresten kommet enda en oppdatering, det står samme versjon nr på fjernkontrollen, men jeg fikk noen tekst-TV knapper ekstra i dag. (de med fargene)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec

Er forresten kommet enda en oppdatering, det står samme versjon nr på fjernkontrollen, men jeg fikk noen tekst-TV knapper ekstra i dag. (de med fargene)

De knappene fikk jeg oxo
    Men de har jo erstattet tidligere knapper som var der,som jeg hadde som hurtigknapper for b.l.a skjerminnstillinger
    Irriterende at de gjorde om det,selv om det sikkert er bra for tekst tv funksjonen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Motorola VIP1910-9

Er det noen som bruker Harmony 1000 mot Motorola VIP 1910-9. Dette er vel den nye dekoderen som Lyse bruker. Finner denne i Logitech, men den kommer opp som om det var harddisk i den. Er det noen som har funnet et bra oppsett for denne. Hva kan jeg kalle den for å finne et mer passende oppsett for den.

Kan

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Clint
    Det var da veldig så negative vi var her da... ;-)

Hva kommer da av at Force ikke funker optimalt da? Er det noe med IR pulsene kanskje?

Det er kanskje ikke noe vits i å fortsette "tweakingen" heller da? Uansett, takk for tilbakemelding!
    Harmony support i Canada ringte meg for noen dager siden, da nevnte jeg problemet med Force. Han fikset det ved å gå inn på kontoen min og legge inn et eller annet. Utrolig nok så fungerer Harmony 1000 nå utmerket også på Force 536!

Send en mail til Shafiq_Shamji@logitech.com. Husk å oppgi kotonavnet ditt.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen grunn kom problemene tilbake i dag. Uten at jeg i det hele tatt var borti volum-knappen skrudde den forsterkerne på fullt.
    Den hang seg også, men det gikk over etter noen 10-15 sekunder.
    Irriterende.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har problemer med LG LY95

Kan ikke velge rett inngang.. har sendt mail til support mange ganger, de har prøvd men fungerer rett og slett ikke..

Hvis jeg velger "HDMI 1" får jeg noe annet, "HDMI 2" er ikke funksjonell, får svitche mellom hdmi1 og 2 dersom jeg velger begge DVI/DTV, men da må jeg velge funksjonen med hdmi 1 først for å få hdmi 2 når jeg velger funksjonen med hdmi 2.. *pust*..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er forskjell på h1000 og h1000i.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Har problemer med LG LY95

Kan ikke velge rett inngang.. har sendt mail til support mange ganger, de har prøvd men fungerer rett og slett ikke..

Hvis jeg velger "HDMI 1" får jeg noe annet, "HDMI 2" er ikke funksjonell, får svitche mellom hdmi1 og 2 dersom jeg velger begge DVI/DTV, men da må jeg velge funksjonen med hdmi 1 først for å få hdmi 2 når jeg velger funksjonen med hdmi 2.. *pust*..
    Min velger heller ikke inngang på TV-en. Jeg har lagt inn inngangene på andre knapper, slik at jeg manuelt kan skifte mellom inngangene.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Min velger heller ikke inngang på TV-en. Jeg har lagt inn inngangene på andre knapper, slik at jeg manuelt kan skifte mellom inngangene.
    Hva mener du?
    Har du knapper for å skifte inngang under komponent -> tv på harmony eller har du en annen måte å skifte inngang?

For meg virker det som Logitech ikke får rette signaler fra LG for å skifte inngang direkte. Får til å gjøre det slik med AV1 som jeg bruker til digitaltvboksen..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min ble oxo helt bra etter siste oppdatering...
    Til i dag,nå har den hengt seg to ganger allerede i kveld
    Håpløst,dette produktet fungerer rett å slett ikke godt nok:twisted:

Side 13 av 27 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •