Harmony 1000 - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 27 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 540

Tråd: Harmony 1000

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det har dukket opp et par ting som er smått irriterende. Har hatt denne fjernkontrollen et halvt år nå og er stort sett meget fornöyd. Men de siste månedene har den begynt å finne på ting jeg ikke liker. Av og til justerer den lyden opp helt opp på maks når jeg skal skru opp lyden bare litt. Ikke akkurat det man önsker mest av alt f.eks når klokken er 02:00 på natten. Har inntrykk av at dette kommer når den må lades, men er ikke helt sikker. Den har også begynt å låse seg, slik at jeg må ta ut batteriet for å få den til å fungere normalt igjen. Til den prisen synes jeg slikt er slikt uakseptabelt.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Det har dukket opp et par ting som er smått irriterende. Har hatt denne fjernkontrollen et halvt år nå og er stort sett meget fornöyd. Men de siste månedene har den begynt å finne på ting jeg ikke liker. Av og til justerer den lyden opp helt opp på maks når jeg skal skru opp lyden bare litt. Ikke akkurat det man önsker mest av alt f.eks når klokken er 02:00 på natten. Har inntrykk av at dette kommer når den må lades, men er ikke helt sikker. Den har også begynt å låse seg, slik at jeg må ta ut batteriet for å få den til å fungere normalt igjen. Til den prisen synes jeg slikt er slikt uakseptabelt.
    Velkommen etter, denne fjernkontrollen havner snart på dynga hvis det ikke kommer en oppdatering som fikser dette snart. Jeg skal si deg det ble liv her når dama skulle skru opp lyden litt og mine Dynabel S23 fikk 800watt hver!! Jeez, jeg trodde faktisk at høyttalerne skulle ryke da, men det gikk heldivis bra.
    Må forresten ta ut batteriet en gang hver eneste dag GRRRRRR!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Velkommen etter, denne fjernkontrollen havner snart på dynga hvis det ikke kommer en oppdatering som fikser dette snart. Jeg skal si deg det ble liv her når dama skulle skru opp lyden litt og mine Dynabel S23 fikk 800watt hver!! Jeez, jeg trodde faktisk at høyttalerne skulle ryke da, men det gikk heldivis bra.
    Må forresten ta ut batteriet en gang hver eneste dag GRRRRRR!
    Ble også smått redd for mine Infinity Cascade da de klokken 02:00 på natten ble servert 250 watt hver pluss at alle fire subbene ble skrudd på bånn. Ble sittende helt musestille i flere minutter etterpå. Bor i leilighet og har inntrykk av at slike stunts ikke er överst på önskelisten for de andre beboerne her.
    Investerte i denne kontrollen da jeg naivt trodde dette ville väre den siste kontrollen jeg ville trenge på mange år. Om ikke annet så blir ihvertfall dagene ekstra spennende nå.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sendt en henvendelse til kundeservice nå, så får vi se hva de svarer. Etter hva jeg leser på andre forum, så er vi ikke alene om disse problemene.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var snakk om at dette med at den henger seg skulle fikses,ved en oppdatering i oktober..
    Hvor blir denne oppdateringen av?
    Har dette selskapet og Get samme eiere??

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Var snakk om at dette med at den henger seg skulle fikses,ved en oppdatering i oktober..
    Hvor blir denne oppdateringen av?
    Har dette selskapet og Get samme eiere??
    Joda, dem sa 10. Oktober, men årstall var ikke nevnt, så dem mente vel 2008 da :???:

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jess, stemmer det. Både Harmony fjernkontrollene, Get STB'ene og den nye LYSE HD-STB'en er laget i samme garasje ca 6t med hest og kjerre i retning dit hesten sparker fra sentrum av Lhasa i Tibet.

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xbox igjen

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Både den nye og gamle Xbox har IR mottaker, så da skal det bare være å laste ned fra logitech sin database.

Hvis det da ikke er noe aktivering i selve Xboxen som må til
    Jeg får bare beskjed om at denne ikke vil fungere, og at det må kjøpes ir mottaker. Det har jeg jo, men som sagt så får jeg ikke opp denne. Er det ikke noen som bruker den mot Xbox 1 ?. Har prøvd å overfør fra den gammle, men det funker ikke som forventet.

Har brukt mange timer, og har langt igjen.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kan
    Jeg får bare beskjed om at denne ikke vil fungere, og at det må kjøpes ir mottaker. Det har jeg jo, men som sagt så får jeg ikke opp denne. Er det ikke noen som bruker den mot Xbox 1 ?. Har prøvd å overfør fra den gammle, men det funker ikke som forventet.

Har brukt mange timer, og har langt igjen.
    Var det IR mottakeren til Logitech?

Den er vel for å sette ting inni skap, og som overgang til RF.

Xboxen bruker jo IR, så det skulle ikke være noe problem å bruke den slik den kom opp av esken. Det har vel vært oppe før, og en som fikk det til i hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt bedre

Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Var det IR mottakeren til Logitech?

Den er vel for å sette ting inni skap, og som overgang til RF.

Xboxen bruker jo IR, så det skulle ikke være noe problem å bruke den slik den kom opp av esken. Det har vel vært oppe før, og en som fikk det til i hvertfall.
    Har fått det til å fungere, men hvor finner jeg igjen IR kodene som jeg har lastet over til fjernkontrollen, er det under "egendefinert knapper" om det er så blir ikke plasseringen som den er i softwaren. Langt igjen enda !!!!!!

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kan
    Har fått det til å fungere, men hvor finner jeg igjen IR kodene som jeg har lastet over til fjernkontrollen, er det under "egendefinert knapper" om det er så blir ikke plasseringen som den er i softwaren. Langt igjen enda !!!!!!
    Tastene finner du under komponenter tror jeg. Og da velge Xbox.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny oppdatering!!

Nå har det kommet en oppdatering til fjernkontrollen! Verson 4.8 Innstallerte den i dag, så da får vi se da om det hjelper. Det var på tide, var ikke lenge før kontrollen havna i søppla nå. Den er nå reddet enn så lenge.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Nå har det kommet en oppdatering til fjernkontrollen! Verson 4.8 Innstallerte den i dag, så da får vi se da om det hjelper. Det var på tide, var ikke lenge før kontrollen havna i søppla nå. Den er nå reddet enn så lenge.
    Oppgraderingen hjalp på flere ting for meg. Kontrollen ble raskere og ser ut til å ha mere "kontroll". Nå har jeg masse glede av den igjen.
    Takk for opplysningen!:-D

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter faktisk med samme følelsen selv, og den har heller ikke "fryst" enda. Det ser meget lovende ut så langt.

Litt synd at logitech ikke har en påminnelse om det er en ny software tilgjengelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med logitech i Canada idag...
    De ringte meg da jeg hadde litt problemer med å få satt opp fjernkontrollen min...
    Han kundebehandleren jeg snakket med sier at det kommer ny software ut før jul som skal rette at fjernkontrollen fryser... Dette er et problem de kjenner til... Men de holder på å teste ut nye softwaren nå..
    Syns kundebehandlingen til logitech er noe av det beste jeg har vært borti til nå... Han fikset alle de småbugsene jeg har irritert meg over..

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min fungerte bra før den siste softwaren/firmwaren. Nå kommer jeg ikke lenger enn til der det står Logitech logoen og 4.8.3 nede i hjørnet når den rebooter.
    Var i kontakt med support og fikk en fiks som skulle løse problemet, men neida. Regner med at Logitech sender meg en ny snart.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Senderen SV1000 konverterer IR signaler til RF 433.92MHz

Funker som bare det på NEXA også. Ligger som HC 8300 Light Control i databasen til Logitech.

DEAL: Fjernkontroll

Products : HC 8300 Light Control | Universal Electronics

Newcomer froand sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kunne gitt meg ir instillingene på en canal digital 1201 cx?

Jeg synes den bytter kanal så utrolig tregt, jeg har sikkert ikke fått til ir intervallene og de greiene der.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter siste oppdatering har jeg ikke hatt problemer med at kontrollen har fryst. En gang i sist uke gikk den berserk i programguiden og scrollet gjennom alle kanalene en par tre ganger, ellers har jeg ikke merket noe som helst negativt.:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig og bruke det fysiske "hjulet" på denne fjernkontrollen for navigering på div bokser som f.eks Tvix, Xbox1, DVD-spillere etc?

Spesielt Tvix og Xbox er jo bygget opp rundt navigering opp/ned og høyre/venstre i diverse menyer og dette kan jeg tenke meg er litt tungvindt og utføre på touchskjermen.

Denne fjernkontrollen er nå nede i 2600kr med frakt på noen nettsider så det klør i visa-kortet her. Spesiellt siden det ser ut som om div bugs er rettet opp i. Har så mange fjernkontroller slengende rundt i stua nå at jeg holder på og bli gal.

Side 12 av 27 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •