Harmony 1000 - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 27 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 540

Tråd: Harmony 1000

Active hifiguru 2 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei har nå nettopp lagt inn alle mine dingser på harmo 1000 og må si att jeg er nybegynner på denne.Tok meg max 30min fra start til mål og denne virker 100% også på get sitt kanaltv kaos.Må si meg 100% fornøyd så langt er ikke en reser på data heller jeg da men dette var enkelt.:-D :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har slitt med utallige "lockups", og har også fått lovnader om ny firmware. Ellers funker den upåklagelig.. Men det hjelper ikke stort når den låser seg flere ganger i uka..

Dersom noen lurer på det, så kan man sette kontrollen i "safe mode" ved å ta ut batteriet, holde inne power knappen mens man setter inn batteriet igjen. Dette kan visstnok hjelpe dersom man den har låst seg og man vil oppgradere FW. Jeg har funnet ut at det er like greit å sette inn USB kabelen og kjøre en oppdatering derfra. Ingenting hjelper på "lockup" problemet mitt uansett.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Clint
    Har slitt med utallige "lockups", og har også fått lovnader om ny firmware. Ellers funker den upåklagelig.. Men det hjelper ikke stort når den låser seg flere ganger i uka..

Dersom noen lurer på det, så kan man sette kontrollen i "safe mode" ved å ta ut batteriet, holde inne power knappen mens man setter inn batteriet igjen. Dette kan visstnok hjelpe dersom man den har låst seg og man vil oppgradere FW. Jeg har funnet ut at det er like greit å sette inn USB kabelen og kjøre en oppdatering derfra. Ingenting hjelper på "lockup" problemet mitt uansett.
    Sliter med akkurat det samme, begynner å bli rimelig forbanna nå :evil: Argh at Logitech ALDRI skal greie å lageen software som funker, er for meg helt ufattelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Primare

Fått denne gjennom Powerbuy nå og sliter litt med noen ting:

-Når jeg trykker se tv, skrur tven seg på men bytter kanal en gang. Dette er plagsomt. Han en pioneer 427

-Når jeg skrur av får jeg ikke skrudd av min Primare SPA20 forsterker

Noen som har tips eller opplevd det samme ?

Takk for raske svar

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av valo79
    Fått denne gjennom Powerbuy nå og sliter litt med noen ting:

-Når jeg trykker se tv, skrur tven seg på men bytter kanal en gang. Dette er plagsomt. Han en pioneer 427

-Når jeg skrur av får jeg ikke skrudd av min Primare SPA20 forsterker

Noen som har tips eller opplevd det samme ?

Takk for raske svar
    Du har valget mellom om den skal bruke forskjellige knappesignaler for av og på eller samme. Det kan du teste. Men det hjelper også å bruke hjelpe knappen når ting blir feil, slik som av og på. Den lærer slike ting har jeg merket.

Det at den bytter kanal når du skrur på? Bytter den da f.eks fra kanal 1 til 2, så hvis du skrur av så bytter den fra 2 til 3?

Hos meg så har jeg det slik at den først starter TVen, så setter den den til den inngangen som skal brukes. Den starter altså ikke der den stod sist. Men dette er nok kun en programmerings feil.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter med tekst-tv aktiviteten. Den starter tekst-tv på min pvr (canal digital) og så kommer opp på fjernkontrollen en skjerm uten knapper. Huff... I softwaren er knappene definert og jeg har lagt til flere. Oppdaterer fjernkontrollen, men fortsatt er den aktiviteten uten knapper. Hva f*** skal jeg med tekst-tv uten mulighet å skifte side???? Er'e noen gode forslag der ute? Har sendt en meil til logitech, de lover svar i morgen... Hehehe vi får se på det :???:

PS! Ellers så virker det som en strøken kontroll her hjemme!!!

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kunne vær så grei å si meg hvordan man legger til logo-ikon av kanaler?:roll:
    edit: nevermind...
    edit2: Er det noen som har lykkes med å få disse ikonene til å se noenlunde bra ut, og unngå kanalnr. på knappen?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Du har valget mellom om den skal bruke forskjellige knappesignaler for av og på eller samme. Det kan du teste. Men det hjelper også å bruke hjelpe knappen når ting blir feil, slik som av og på. Den lærer slike ting har jeg merket.

Det at den bytter kanal når du skrur på? Bytter den da f.eks fra kanal 1 til 2, så hvis du skrur av så bytter den fra 2 til 3?

Hos meg så har jeg det slik at den først starter TVen, så setter den den til den inngangen som skal brukes. Den starter altså ikke der den stod sist. Men dette er nok kun en programmerings feil.

Den bytta kanal ja fra 1-2, og så 2-3 osv. Men har løst problemet med å definere at først skal jeg bruke on/off toggle knappen for å skru på tven, en må så definere enn annen funksjon for å velge inngang. der satt jeg kun vis info. Nå funker det knall, tven skrur seg på forrige kanal som var brukt.

Ved dvd skrur tven seg til hdmi inngangen. Ellers så hjalp det å bruke den help knappen når ein hadde problemer. Nå funker alt knall her utenom 1 ting som jeg håper å få hjelp til:

Primare SPA20 forsterkeren min skrur seg ikke av. Ved bruk av den originale primare fjernkontrollen må en holde off knappen nede en god stund før den slår seg av. Hvordan kan jeg få dette til å funke med Logitechen ??

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forresten noen som har noen tøffe bakgrunner å bruke ??

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det med Primareen må vel stilles inn forsinkelse eller noe slikt tror jeg. Har ikke vært borti så mye programmering på den enda. Det meste funket greit fra første forsøk.

Bakgrunn: Du kan bruke hva du vil av bilder. Det er bare å smell inn ett bilde av kona, ungene eller Gianna Michaels

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! noen som har kobla den fjernkontrollen til sqeezbox ?.. Jeg sliter med volumet.. problemet er at både forsterker'n og squeezbox'n styrer volumet,, jeg vil ha bare at forsterker'n skal gjøre det,,, er det noe triks for å få til det?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det med Primareen må vel stilles inn forsinkelse eller noe slikt tror jeg. Har ikke vært borti så mye programmering på den enda. Det meste funket greit fra første forsøk.

Bakgrunn: Du kan bruke hva du vil av bilder. Det er bare å smell inn ett bilde av kona, ungene eller Gianna Michaels

nei prøvd det meste der. men får vel prøve litt til..

Active Eriblist sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    352
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Harmony 1000

Noen som har testet Rf extender på den til F.eks lys styring.
    Jeg har Gira sitt Funk bus system.
    Jeg har akkurat kjøpt denne, fått den til og funk greit, men får ikke opp noen klokke i display, hvordan får man frem denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke brukt denne på en stund nå, men børstet støvet av den nettopp igjen fordi den egentlig er ganske bra. Selv om det er et par ting som er litt irriterende. Det første har jeg spurt om før, så beklager at jeg gjentar meg selv, men..:

Det gjelder bare aktiviteten "se på tv".

Når jeg velger slår dvd-r spilleren min seg på og jeg finner ingen måte å fjerne den fra den aktiviteten. Jeg har ikke behov for å slå på dvd-r spilleren når jeg ser på tv. Da står den jo bare å lager suselyd.

Noen som har dvd-r spiller og som har det samme problemet? Evt ikke har det?

En annen ting er at jeg satte opp favorittkanaler under "se på tv". Og selv om jeg har lagt inn min digitale tuner (som fungerer utmerket), så velger favorittkanalene kanaler fra dvd-spilleren. Argh! Jeg vil jo selvfølgelig at den skal switche på digital-tuneren. Men jeg finner ikke noe sted å endre på dette.

Finnes det evt noen hacks eller noe? Føler jeg kunne testet litt om det fantes en configfil jeg kunne editere på...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av beldever
    Sliter med tekst-tv aktiviteten. Den starter tekst-tv på min pvr (canal digital) og så kommer opp på fjernkontrollen en skjerm uten knapper. Huff... I softwaren er knappene definert og jeg har lagt til flere. Oppdaterer fjernkontrollen, men fortsatt er den aktiviteten uten knapper. Hva f*** skal jeg med tekst-tv uten mulighet å skifte side???? Er'e noen gode forslag der ute? Har sendt en meil til logitech, de lover svar i morgen... Hehehe vi får se på det :???:

PS! Ellers så virker det som en strøken kontroll her hjemme!!!
    Fikk svar fra logitech at de ikke viste hva "Tekst-Tv" var og kunne ikke skjønne at dette skulle utgjøre et problem... Tydelig at det ikke hjalp å oversette til text tv men, men. No har jeg fjerna aktiviteten og lagt til ekstra knapper under en annen aktiviet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forskjell på USA modell og Europeisk ??

Driver å vurderer sterkt å gå til innkjøp av en Harmony 1000. Og vurderer å kjøpe denne via E-Bay da prisen der med lav dollarkurs er meget gunstig om dagen.

Men før ett eventuelt bud/kjøp lurer jeg veldig på om det er noen forskjeller på kontrollen om man importerer den fra USA annet enn at netadapteret er laget for 110V

Da de fleste E-Bay selgere i England poengterer at de selger den Europeiske utgaven.

Mvh

Graveyard

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Xbox

Ligger ikke den gammle Xbox DvD remoten i databasen til Logitech. Får beskjed at jeg ikke kan styre Xboxen.

Noen som styrer XBMC med denne. Får ikke fjernkontrollen til virke.

Ser for meg mange timer med frustrasjon, men det er jo det vi vil ha.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg husker ikke om jeg manuelt satte opp xboxen eller om den lå inne, men det går i alle fall an å styre den gamle xboxen med harmony 895!

DrE

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både den nye og gamle Xbox har IR mottaker, så da skal det bare være å laste ned fra logitech sin database.

Hvis det da ikke er noe aktivering i selve Xboxen som må til

Side 11 av 27 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •