Harmony 1000 - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 27 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 540

Tråd: Harmony 1000

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

programering?

Hei, er det mulig å programere kontrollen slik at jeg bare trykker på en knapp for å skru på tv`n å sette den til COMPONENT (source), skru på xbox 360n og skru på forsterkern å samtidig stille den inn til riktig lydkanal/kilde ?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det med å slå på xboxen tviler jeg på at du får til sånn helt "out of the box" (håndkontrolleren går vel på 2.4Ghz båndet?)

Med litt modding og et ir-styrt rele (f.eks fra elfa) kan du kortslutte power-knappen (altså, trigge den).

Så ja, alt det du spør om går ann. Jeg er bare litt usikker på om xboxen er så enkel å ha med å gjøre.

DrE

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett lite søk på google, så kan det jo se ut til at Xbox 360 kan bruke en IR fjernkontroll. Xbox.com | System Setup - Troubleshoot Your Xbox 360 Media Remote

Så da burte det vel allerede ligge koder for den inne i Harmony programvaren.

Hvis du har 360, sitter det da ett IR øye ved minne port A som det står i linken over?

Hvis den går på RF, så burte kanskje RF-extenderen fikse dette. Men søk først grundig på nettet for å finne ut om det funker før du bruker noen hundrelapper på den.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som du har veldig rett AndersT2. Så da bør alt gå greit.

DrE

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har stort sett blitt veldig fornøy med denne kontrollen selv

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har harmony 895, og den styrer 360'n, bare og legge den inn som en komponet, og lage en aktivitet, eneste den ikke gjør er å slå på hand kontrolleren.
    så jeg regner med 1000 også kan dette

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk takk :)

takk for svarene. hadde vært ganske praktisk med en harmony for min del.
    har ps3 og dvd koblet gjennom hdmi på recivern, å videre til tvn med en kabel. resten er koblet direkte til tvn, menst lyd for det resterende produkter er koblet til reciver. så d bli litt mye trykking på fjernkontroller

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Holmez
    takk for svarene. hadde vært ganske praktisk med en harmony for min del.
    har ps3 og dvd koblet gjennom hdmi på recivern, å videre til tvn med en kabel. resten er koblet direkte til tvn, menst lyd for det resterende produkter er koblet til reciver. så d bli litt mye trykking på fjernkontroller
    Jeg kan nesten garantere deg at du ikke blir skuffet over Harmony 1000. Ikke bare er den utrolig lekker. Men funker over all forventning også.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et lite problem,se signaturen min for utstyr:

Har lagt inn Home meny fra pdp 508xd på stjerne.(ekstra knapper)
    Trykker på denne og menyen kommer opp,men når jeg prøver å bla i menyen med hjulet(pilene i alle retninger) så blar den kun i get sin tv liste(digital dekoderen) Hvordan skal jeg få løst det å kunne bla i home meny menyen??
    Er jo greit å komme inn på home menyen,her er jo alt av bilde innstillinger

Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man bruke denne "dingsen" og få harmony 1000 til å funke på PS3?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    Kan man bruke denne "dingsen" og få harmony 1000 til å funke på PS3?
    Siden det er IR så burte det funke. Den fristete litt den.

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner denne fjernkontrollen å irritere meg, faktisk så mye at jeg vil kalle den Drittfjernkontroll. Nå i det siste har den begynt å henge nå jeg justerer volum, men heldigvis bare nå jeg skrur volumet ned. Ellers har hele dritten hengt seg, slik at ingenting virker. Akurat nå er ikke dene verdt en dritt for meg.

Beklager, måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg får vel kontakte support å se om det går an å reinstalle hele programvaren.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Nå begynner denne fjernkontrollen å irritere meg, faktisk så mye at jeg vil kalle den Drittfjernkontroll. Nå i det siste har den begynt å henge nå jeg justerer volum, men heldigvis bare nå jeg skrur volumet ned. Ellers har hele dritten hengt seg, slik at ingenting virker. Akurat nå er ikke dene verdt en dritt for meg.

Beklager, måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg får vel kontakte support å se om det går an å reinstalle hele programvaren.
    Det hjelpe ikke å fjerne batteri ett eller noe?

Hvor ofte lader du?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det hjelpe ikke å fjerne batteri ett eller noe?

Hvor ofte lader du?
    Jo, det er det jeg må gjøre for å få den til å virke igjen, ta ut batteriet og sette det inn igjen.

Hvor ofte jeg lade? Tja, kommer vel egentlig an på, når jeg kommer på det, noen ganger ofte, andre ganger går det vel nesten en uke før jeg lader den. Tror ikke det har så mye å si, da den henger seg når batteriet er fulladet også.
    Nå har jeg prøvd og fjerne bildene jeg hadde lagt til i lysbilde fremvisningen, så får vi se om det hjelper.

En annen ting, jeg får ikke op klokkeslett på skjermen lengre, selv om det er satt i menyen :???:

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Hvor ofte jeg lade? Tja, kommer vel egentlig an på, når jeg kommer på det, noen ganger ofte, andre ganger går det vel nesten en uke før jeg lader den. Tror ikke det har så mye å si, da den henger seg når batteriet er fulladet også.
    Det eneste jeg tenkte på angående lading var at den kanskje ikke tålte å lades hele tiden. Enkelte har anmelderser har sakt at det beste var å la den stå i laderen når den ikke brukes. Noe jeg ikke tror er for sundt. Men du har normal lading ser det ut til.

Det kan jo være feil på selve kontrollen. Min har vel hengt seg 2 ganger siden jeg fikk den, og det holdt med å ta ut og sette inn batteriet igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har det samme problemet med at den henger seg..
    Men den kan bare stå i laderen,batteriet blir ikke ødelagt av det.Lader bare opp til maks,akkurat som en mobiltelefon.Før i tiden,med en annen type batteri teknologi var det viktig å lade helt ut før man ladet,men dette begynner å bli mange år siden...

Men utrolig irriterende at den henger seg,skjer 1-2 ganger i uken og må inn og ut med batteri for å få den til å fungere igjen..Jævla kjipt..

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Har det samme problemet med at den henger seg..
    Men den kan bare stå i laderen,batteriet blir ikke ødelagt av det.Lader bare opp til maks,akkurat som en mobiltelefon.Før i tiden,med en annen type batteri teknologi var det viktig å lade helt ut før man ladet,men dette begynner å bli mange år siden...

Men utrolig irriterende at den henger seg,skjer 1-2 ganger i uken og må inn og ut med batteri for å få den til å fungere igjen..Jævla kjipt..
    Har selv opplevd på nyere MP3 spillere at batteriet bli ødelagt hvis de lades hele tiden. Min forrige iPOD tåler nå så vidt å starte opp på batteriet før den dør.

Tok å sjekket batteriet, det er ett Li-Ion type, som tåler kontinuelig lading.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Har selv opplevd på nyere MP3 spillere at batteriet bli ødelagt hvis de lades hele tiden. Min forrige iPOD tåler nå så vidt å starte opp på batteriet før den dør.

Tok å sjekket batteriet, det er ett Li-Ion type, som tåler kontinuelig lading.
    Tror ok at det er en feil på det batteriet, jeg har noen andre ting som står i laderen hele tiden, som ikke har tatt skade av det etter 1år.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, nå låser den seg flere ganger om dagen, veldig irriterende. Tror jeg må prøve å kontakte support. Skal prøve en ting til nå, resette fjernkontrollen fullstendig.

Er vel som jeg har sagt tidligere: Logitech er flinke på hardware, men når det kommer til softwaren er de helt udugelige. Synd, for jeg elsker keyboardene, datamusene og joystickene.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok da har jeg lagt inn alt fra begynnelsen igjen, tiden vil vise åssen det går. Samtidig var jeg på forumet til logitech, der var det en som sa at det kommer en software update som skal løse disse problemene ca. 10. oktober.

Side 10 av 27 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •