Logitech Harmony 1000 remote. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Merkelig lik Phillips sin 9800i

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Luna
    Kan denne burken brukes som interface mot Windows Mediacenter, iTunes o.l. eller dette bare en erstatning for fjernkontroller til TV, DVD o.l.
    Ja, det kan den! (og resten av Harmony-serien forøvrig)

Men, jeg holder fortsatt en knapp på 885 og 895 forran 1000. Harmony 1000 blir etter min mening "wannabe" crestron, amx eller cue, men kan ikke sammenlignes med de overnevnte i konfigurerbarhet. Jeg er heller ikke super-imponert over phillips 9800i (som jeg har testet litt). Både 9800i og Harmony 1000 ligner for mye på sine dyrere konkurrenter, uten å egentlig være lik. Jeg tror faktisk det har vært et viktig poeng under designet...

Dersom man skal ha enkel styring så er det mye bedre å ha flere direkteknapper à la 885/895 enn å måtte innom menyer som på 1000.

(Som sagt, dette er bare min mening...)

DrE

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Marius
    Gode nyheter: Du ba oss om å holde deg oppdatert om Logitechs nye Logitech® Harmony® 1000 Advanced Universal Remote. Produktet er nå lagt ut for salg. Gå til Produkter > Logitech® Harmony® 1000 Advanced Universal Remote og bestill Logitech® Harmony® 1000 Advanced Universal Remote med én gang!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vurderer Harmonyen

Har lyst på en slik universal fjernkontroll for å gjøre det enklere å styre mine enheter, slik at andre en bare eg får ting til:-D
    Problemet er at eg har skaffet meg en PS3 og litt synd å kjøpe en fjernkontroll som ikke støtter denne, mitt spm er da noen som vet om det finnes noen som gjør dette? Eventuelt om Logitech har planer om en fjernkontroll med bluetooth.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er vel snakk om at logitech skal lage en sak for ps3 som gjør at den støtter IR signaler...da vil de meste fungere utenom å skru den av og på

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare til å løpe og kjøpe... Helt genial. Vil tro at man kan bruke denne på PS3 siden man får kjøpt extension mottaker/sender til den. Logitech og Sony har jo sammarbeidet godt før. Det eneste som e litt "kjipt" me den er det at de knappene man skal lære den kan ta litt tid, ellers har jeg funnet veldig lite ulemper med denne og mest fordeler... Hadde 6 kontroller før og no bare 1!!! Og 1 for resten av mitt liv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye produkter

Planlegger å handle en brukt Logitech 1000, men er usikker på hvordan den takler produkter som er lansert etter fjernkontrollen ble lansert? Har en forholdsvis ny TV og BD-spiller. Forsåvidt en forsterker som også er nyere enn kontrollen.

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomsol
    Planlegger å handle en brukt Logitech 1000, men er usikker på hvordan den takler produkter som er lansert etter fjernkontrollen ble lansert? Har en forholdsvis ny TV og BD-spiller. Forsåvidt en forsterker som også er nyere enn kontrollen.
    Tar det garantert, men er bare å plutte inn på logitech så ser du kompabiliteten. Jeg kjøpte f. eks ny forsterker to år etter fjernkontrolleren, var ingen problem.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Databasen til Logitech blir oppdatert fortløpende på nye produkter så det er ikke noe problem. Men jeg vil sterkt anbefale deg å kjøpe en Harmony One i stedet for "1000" modellen da one er langt bedre på det meste.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •