Harmony 885 og Force 516S funker ikkje

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony 885 og Force 516S funker ikkje

Hei har kjøpt med harmony 885 og den funker utmerket med alle mine komponenter bortsett frå min force 516 satelitt motaker. Problemet er at når eg trykker på knappen skjer den tingen 2 ganger. Eg har prøvd å justere ned tida den sender signaler uten hell, har og prøvd å sende ir frå den org fjærnkontrollen og til harmony.
    Det hender og at Forcen ikkje slår seg på eller av når dei andre komponentane gjere det.
    ER det nokon som har vert bort i dette før??

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problemet med Force 536. har prøvd alle mulige innstillinger uten hell. Har nå programert fjernkontrollen til Force så den fungerer også til TV, DVD-spiller pluss volum på forsterkeren.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trond B
    Har akkurat samme problemet med Force 536. har prøvd alle mulige innstillinger uten hell. Har nå programert fjernkontrollen til Force så den fungerer også til TV, DVD-spiller pluss volum på forsterkeren.
    Det var bra det var andre som hadde samma problem. Det er jo ikkje lett å få support på den fjærnkontrollen heller. Kan selfølgelig programere force kontrollen min og men synest dette er drøyt når eg har kjøpt ein fjærnkontroll som koster 1500 kr. Den fungerer utmerket på alt annet.
    Har du nokon anelse om koffor det skjer?
    Er det nokon andre som kjenner til eller har tips??? Vi venter spent på ein løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pratet med Logitech support idag og dette var vist eit ukjænt problem for dei. Skulle få mail frå dei igjen om ca 5 dager, Ingen andre som har hatt desse problema?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av v-lar
    Pratet med Logitech support idag og dette var vist eit ukjænt problem for dei. Skulle få mail frå dei igjen om ca 5 dager, Ingen andre som har hatt desse problema?
    Joda, jeg har samme erfaring. Den styrer alt annet fint, men tuneren fra Canal Digital responderer 2 ganger på hvert trykk - håpløst. Fant du ut noe mer om dette?

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått en løsning på dette?

Jeg sliter med min CD 1201CX kabeldekoder, som også skifter 2 eller 3 kanaler når man trykker på kanal opp eller ned....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

Sitat Opprinnelig postet av superman
    Fått en løsning på dette?

Jeg sliter med min CD 1201CX kabeldekoder, som også skifter 2 eller 3 kanaler når man trykker på kanal opp eller ned....
    Nei - ikke funnet løsning på det. Nå responderer min dekoder ofte 2 ganger ved bruk av original fjernkontroll også, men fra Harmony er det oftere. Løsningen ligger muligens i ms-tidsinnstillingene i Harmony-oppsettet, men min eksperimentering har enda ikke ført fram.

Om det ikke blir bedre ditsjer hele tunere og sender den i retur.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av storstad
    Nei - ikke funnet løsning på det. Nå responderer min dekoder ofte 2 ganger ved bruk av original fjernkontroll også, men fra Harmony er det oftere. Løsningen ligger muligens i ms-tidsinnstillingene i Harmony-oppsettet, men min eksperimentering har enda ikke ført fram.

Om det ikke blir bedre ditsjer hele tunere og sender den i retur.
    Hei, har en Force dekoder selv med akkurat de samme problemene. Har fikset problemet, og det er ganske enkelt i grunn. Du må legge inn signalene fra din orginal kontroll manuelt, og som raw signaler. Da skulle problemet løse seg.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,548
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harmony support i Canada ringte meg for noen dager siden, da nevnte jeg problemet med Force. Han fikset det ved å gå inn på kontoen min og legge inn et eller annet. Nå fungerer Harmony 1000 utmerket også på Force 536!

Send en mail til Shafiq_Shamji@logitech.com. Husk å oppgi kotonavnet ditt.
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Levanger
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow Shafiq og Force

Jeg hadde det samme problemet mellom min Force 536 og Harmony 785. Sendte inn feilrapport, fikk etter få dager svar (fra Shafiq hos Logitech), oppdaterte fjernkontrollen, og alt virket perfekt!!! Litt rart egentlig at hvis det er så enkelt for dem å fikse, hvorfor ligger det ikke slik i databasen?
    Vantage HD8000S | Nad | Dali | Samsung

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •