Garanti

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Garanti

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Garanti

Kanskje litt på grensen til offtopic, men siden det gjelder en iPod spør jeg her.

En kammerat kjøpte en mini-iPod for meg i USA for litt over 1 år siden. Siste halve året har den fusket litt, men nå er den stein død. Jeg har ikke behandlet den feil på noen måte.

Har jeg noen garanti på dette produktet nå, dvs et sted i norge jeg kan levere den inn?

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du finner noe her: http://www.apple.com/no/support/ipod/service/faq/

Frode

Newcomer lien sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikrod
    En kammerat kjøpte en mini-iPod for meg i USA for litt over 1 år siden. Siste halve året har den fusket litt, men nå er den stein død. Jeg har ikke behandlet den feil på noen måte.

Har jeg noen garanti på dette produktet nå, dvs et sted i norge jeg kan levere den inn?
    Apple har en veldig begrenset ett års garanti i USA, de prøver faktisk å bruke den her i Norge også. Hadde det derimot vært mindre enn et år siden, hadde de omtrent fikset den på dagen. Så jeg tror du er fucked.

Du kan levere den på et apple-verksted, f.eks. eplehuset eller noe, men da må du betale reperasjonen selv.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte 2 ipoder i canada i fjor sommer og den ene sluttet og funke her for litt siden. den var helt død. Tok den med til apple butikken i oslo og de tok den i mot og fikset den med engang i løpet av ett par min. denne er altså ikke eldre enn ett år., men du kan jo prøve fordet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •