Mp3 spiller med god batterikapasitet og god radio?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Blodpudding sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mp3 spiller med god batterikapasitet og god radio?

Hei,
    Jeg har overhode ikke peiling på hva som finnes på mp3-spiller markedet, jeg vet at Ipod er ganske populært, det er omtrent det eneste jeg vet :-)

Jeg er på utkikk etter en spiller som primært skal brukes til jogging/trening, den må da være relativt kompakt. Den skal også ha radio, og radiofunksjonen må fungere bra, uten skurring etter du beveger deg (noe jeg har opplevd med mange bærbare radioer). God batterikapasitet blir også satt pris på. Tenker at 1-2 gb holder i massevis.

Kan noen anbefale en spiller som oppfyller mine krav?
    Hjertelig takk!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert mp3 mobiltlf med minnekort? f.eks Sony Ericsson W300i er rett rundt hjørnet med prislapp på 2k uten abb, inkl 256mb minne (inntil 1GB støttes) og ørepropper med standard 3,5mm jack plug (samme tilkobling som vanlig hodetlf)
    Med batterikapasitet på ca 15 timer musikk burde den holde til et par joggeturer også :wink:

HER kan du lese en omtale.
    Alternativt finner du over 500 mp3 spillere i DENNE prisguiden.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mobil med MP3 og radio

Skulle til å si nesten det samme. Har selv en SonyEricson K750i og den har ypperlig MP3 spiller og RDS radio :razz:

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips!

Dette må jo absolutt vurderes, mobiltelefonenen min nærmer seg 6 år, og må snart byttes ut uansett, så dette blir vel å slå to fluer i èn smekk. Det eneste ankepunktet må jo være at mobiltelefoner blir kanskje litt store å jogge med. Er det noen dato på den w300i utgivelsen?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du klarer deg med 1-2gb som du sier, og samtidig trenger ny telefon er jo saken enkel. Eller kanskje ikke...

Ved jogging er det greit å ha en MP3-spiller som ikke "merkes" på vekt størrelse. Forferdelig irriterende å ha en klump i lomma som jogger med deg... Det vet jeg alt om, og det ender med at du legger hele telefonen hjemme til slutt. Det finnes en annen grunn til å legge igjen telefonen når man er ute å jogger også...

Det finnes små 1-2gb spillere som du kan få med arm-bånd etc til sportslige aktiviteter... Ville tatt en vurdering akkurat på det punktet.... Det er ikke snakk om så mye penger for en dedikert MP3-spiller, og da slipper du å lete etter dette når du kjøper telefon.

Just my 50 cents...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en iPod Nano 4 GB, og den passer perfekt til jogging siden den har flashminne. Den er kompakt, liten, og har også en solid fargeskjerm. Har ikke hatt noen som helst problemer, og jeg har hatt den siden release. Om jeg skal trekke frem noe negativt med den, så må det være at du må bruke iTunes for å føre over sanger, samt at den får lett riper. Sistnevnte lot seg lett fikse med å kjøpe en pakke Nano tubes.

Men siden du vil ha radio(dette har ikke iPoden), så vil jeg anbefale en Creative MuVo, som bare koster 799,- på Expert og Best-Buy for tiden. Den er ekstremt liten(31 g), og den har også radio. 1 GB er kanskje litt lite, men vil påstå at det er fullt brukbart til jogging/småturer. Vil du ha noe litt rimeligere, kan denne Asonoen være et godt alternativ. Koster 699,- på Expert/Best-Buy for tiden denne også. Har bortimot samme spesifikasjoner som MuVoen. En av disse to vil nok passe utmerket til ditt bruk. Er fint med en slik slank og lett mp3spiller til joggeturer, i stedet for en mobil.

Lykke til med valget!

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipsene, folkens!

Det ble en ny sony ericsson w800i mobiltelefon + 1 gb minnebrikke. Gleder meg til jeg mottar den, er svært spent på lydkvaliteten, men har ikke så store forhåpninger. Noen som har prøvd den?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •