Oppgradere frå Samsung d500 til...?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppgradere frå Samsung d500 til...?

Ja, då var bindingstida ute på min d500, og eg kan legge denne ut for salg, for å benytte meg av billeg mobil mot 12 mnd. binding igjen

Men kva skal eg velge? Ser hovudsakleg på to stk., og kunne tenke meg innspel på desse to. Det er SE w800i og SE w810i. Slik eg forstår det er det kun EDGE som er forskjellen på dei omtrent, og det er ein høvding i forskjell på prisen. Så her vil eg ha kommentarar frå dykk som he og brukar ein av desse, ELLER he ein anna mobil å anbefale meg. Var egentlig svært godt fornøgd med SE, hadde t630 tidlegare. He også fortsatt innstallert mobilholder til SE i bilen.

*Ja eg he lest testane frå dinside og itavisen, eg er ute etter erfaringar som er blitt gjort over lengre testing.
    *Kjem til å kjøpe med activetalk-abbonement, men så lenge det går an å overføre nummeret og prisen blir god nok, så er ikkje det noko hindring å bytte abbonement.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel.. jeg hadde k750i og ble ufrivillig eier av en w800i etter litt rot på service! Jeg likte k750i bedre enn w800i'n.. 750 føles litt mer solid ut og virker som om den tåler en smell mer! Pluss at man kan bare upgrade 750 -> 800 på ca 45 minutter

Jeg har akkurat kjøpt meg n80 fra Nokia etter x antall år med SE og er så langt glad.. Det er jo et stort steg i forhold til pris, men så utrolig mye moro man kan gjøre Bedre kamera, wifi og Symbian OS gjør den til noe som gir meg mer spenning i hverdagen.. haha! SE blir man litt låst i synes jeg..

Men er det slik at du skal ha "litt" billigere tlf er jo SE et knallvalg! Klarer du ikke å vente til de slipper sin k790/k800, ville jeg ha valgt k750 pluss et litt stort minnekort (hvis du skal bruke den til musikk) og kjørt en flash opp til w800, så det så :twisted:

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Ta en titt på SE W300i eller Z530i. Har selv Z530i som er light versjonen av W300i.
    Disse er helt like og begge støtter mp3 avspilling, men W300i har noen snarveisknapper til musikkbruk, edge og det følger med 256mb minnekort og ørepropper. Disse koster henholdsvis 1500 og 2000,- uten abb. Jeg kjøpte Z530 på siba til 1kr med abb uten operatørlås.
    Er kjempefornøyd med den!

Den har ikke alt mulig dilldall som 80% av alle mobilbrukere ikke trenger likevel.
    Dette er en mobil som passer for deg hvis du bruker den til å ringe og sende meldinger. Den har oppgitt 9timer taletid og 400timer standby (dette må stort sett halvveres på alle mobiler for å få realistisk tid). Jeg bruker mobilen mye og batteriet holder ca 5 dager pr.opplading. Ellers er det bluetooth på den hvis du vil bruke handsfree eller synkronisere med pc.

Alle specs finner du her

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blei til eg kjøpte meg k750i til 99,- pluss eit 512 mb minnekort til 498,-. Stod mellom denne og w810i, w800(som eg var tenkt til å kjøpe) hadde dei ikkje inne :/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •