Mediaspillere...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mediaspillere...

Jeg har fylt opp harddisken på PC'n min med musikk, trenger med andre ord en ny... Vurderer å kjøpe meg en mediaspiller, slik at jeg kan spille musikken på anlegget mitt i stua eller hos kompisene mine!

Vurderer for øyeblikket disse spillerene:

Er det noen som har erfaringer med noen av disse, eller eventuelt har andre forslag?

Newcomer redstripe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harddisk Mediaspillere

Jeg har prøvd ut flere modeller. Har brukt Xbox til funksjonen hittil, men den er til tider noe ustabil med trådløst nett, så jeg har nå kjøpt Tvix. Kjøpte 1st modell 3000, men den er noe enkel og klarer ikke å mate prosjektoren med HD-materiale. Ellers var den jo genial, norske menyer t.o.m!!

Jeg har nå fått testet ut Tvix HD 5000U og må si meg meget nøgd med den. Kan kjøpes på Svinesund, for de som ikke vil/kan det kan også Streamland.no være et godt valg. Uansett gir jeg uforbeholden kjøpsanbefaling. Meget grei å bruke, og mine tv-serier kan nå nytes på en meget kurrant og enkel måte. Forøvrig kan man "mate den" fra pcen uten å kople den i fra tven, og det er meget grei funksjon. Rett og slett en meget gjennomtenkt dings.
    Anbefales!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja endelig!?

Sarotech:
    Har vi nå fått en spiller med Hd, trådløs overføring, usb2, hdmi her...? Da er jeg veldig interessert i denne! Er det noen som vet hvor man får tak i den ? Erfaringer anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dvp-570hd Sarotech

joda fått med denne men den får dårlig kritikk....tør ikke kjøpe den nå. dessuten er den forferdelig stygg(?)

Mht. Sarotech mener jeg DVP-570HD SAROTECH:
    url=http://www.sarotech.com/english/cgi/pd.cgi?cmd=view&rno=19

Dette må da være markedets beste kjøp så langt?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Sitat Opprinnelig postet av bjornkf
    joda fått med denne men den får dårlig kritikk....tør ikke kjøpe den nå. dessuten er den forferdelig stygg(?)

Mht. Sarotech mener jeg DVP-570HD SAROTECH:
    url=http://www.sarotech.com/english/cgi/pd.cgi?cmd=view&rno=19

Dette må da være markedets beste kjøp så langt?
    Min mening er at ingen bør kjøpe mediaspillere som ikke støtter H-264.Jeg har selv en MB 200 ,men venter på et alternativ med H-264.SVÆRT mye HD matrialer vil være H.264 og mer skal det bli. Dette er fordømt viktig dersom HD er hensikten med mediaplayer.
    Stølen

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ps3 vil bli en full mediaplayer som vil støtte alt..(reinstall linux) bare en bruker litt teknisk innsikt eller for en fyker til å fixe det fotr deg..

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Heimdal666
    ps3 vil bli en full mediaplayer som vil støtte alt..(reinstall linux) bare en bruker litt teknisk innsikt eller for en fyker til å fixe det fotr deg..
    Ja, det gjenstår å se... med linux så kan mye fint skje... men jeg mistenker muligens at Sony kan legge kjepper i hjulene med potensielle firmware upgrades. Bare se på PSP...

Nå var ikke tanken å starte en debatt om temaet, jeg er bare avventende til om PS3 i det hele tatt kan brukes som en fullverdig media-streamer (og ikke bare noe proprietære formater som Sony godkjenner)
    Om PS3 kommer med den muligheten så skal jeg selv vurdere den. Inntill videre så venter jeg på kapable H264 playere... Tvix 5500 f.eks.

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redstripe
    Jeg har prøvd ut flere modeller. Har brukt Xbox til funksjonen hittil, men den er til tider noe ustabil med trådløst nett, så jeg har nå kjøpt Tvix. Kjøpte 1st modell 3000, men den er noe enkel og klarer ikke å mate prosjektoren med HD-materiale. Ellers var den jo genial, norske menyer t.o.m!!

Jeg har nå fått testet ut Tvix HD 5000U og må si meg meget nøgd med den. Kan kjøpes på Svinesund, for de som ikke vil/kan det kan også Streamland.no være et godt valg. Uansett gir jeg uforbeholden kjøpsanbefaling. Meget grei å bruke, og mine tv-serier kan nå nytes på en meget kurrant og enkel måte. Forøvrig kan man "mate den" fra pcen uten å kople den i fra tven, og det er meget grei funksjon. Rett og slett en meget gjennomtenkt dings.
    Anbefales!
    Hei,

Hvor på svinesund får du kjøpt denne? Er selv ute etter Tvix 4000, så er jo mulig dem har den også der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •