Hvilken Mp3 spiller er best... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer Festsjefen sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Spør du meg er det ikke mye overdrevet. En gåtur på 20 min med iPoden i jakkelomma = nok riper til at spillern ser gammal ut.........
    Det stemmer det, både jeg og fruen har iPod, og spesielt hennes svarte ble ripet stygt på skjermen rimelig kjapt. Hun kjøpte noe slipepasta for mobildeksler o.l. og det hjalp.
    Men det som irriterer meg mest er levetiden, eller mangelen på sådann. Jeg hadde en 20Gb iPod som harddisken konka ut på etter 10 måneder. Da fikk jeg en ny en, men nå etter 6 måneder er den nye helt dau, får ikke liv i den i hele tatt. Og har ikke mistet den i bakken eller andre "traumatiske" opplevelser.
    I tillegg så hadde vi 60Gb til dama med på ferie og brukte den til lagring av bilder fra digitalkamera, hadde vel 10 "ruller" med film da plutselig alt forsvant på spilleren. Klarte å redde det når vi kom hjem, men det var noen spennende dager før vi fikk visshet.

Ellers så fungerer iTunes helt greit for meg. Bruker det som spilleprogram for det som jeg skal ha på iPod'en, så bruker jeg WinAmp på hele databasen, slik at jeg unngår å overskride 20gb limiten på iPoden, evtn. måtte legge inn sangene manuelt på iPod.

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin tråd med mye god info om hva som funker og hva som ikke er helt bra.
    Personelig er jeg veldig skeptisk til hvor hypa Ipod er. Mange som angrer på dette kjøpet tror jeg (gråter i det stille, ingen vil vel erkjenne et dårlig kjøp).

Min konklusjon ble en iRIVER E10 ( i hvit utgave, limited versjonen).
    Håper guttungen blir fornøyd med den (Julegave)

Bestillt på CDON.COM (snaue 2K inkl. frakt) i dag, så si fra ASAP dersom jeg burde gjort noe annet

/L

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp fått en Sony Ericsson W810i og den spiller runder rundt Ipod Nano som jeg hadde for en liten stund siden, selv med orginale propper....

Og den kostet 1 kr :-D

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Sony Z800 med ekstra minne og den er også helt grei, men litt stor.
    Noe erfaring med iRiver (var for meg totalt ukjent for 1 time siden, men valgte å bestille en E10 bare av det jeg har lest meg frem til) ?

/L

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av alle MP3 spillere jeg har hørt så blir jeg stadig like overrasket over hvor bra lyden er i min SonyEricsson W810i.Flere som har "oppdaget" lyden i SonyEricsson?

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •