Det meste i EN fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det meste i EN fjernkontroll

Hallo!

Begynner å bli lei av å ha fire fjernkontroller på salongbordet. Er på utkikk etter en god fjernkontroll, som kan styre pioneer (dvd+receiver), samsung (tv), phillips (vhs).

Er ikke ute etter den dyreste, men den bør være enkel i bruk (og installasjon), eventuelt et display på kontrollen. Noen som har gode tips?

På forhånd takk og godt nytt år! ;-)

eriksg.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriksg
    Hallo!

Begynner å bli lei av å ha fire fjernkontroller på salongbordet. Er på utkikk etter en god fjernkontroll, som kan styre pioneer (dvd+receiver), samsung (tv), phillips (vhs).

Er ikke ute etter den dyreste, men den bør være enkel i bruk (og installasjon), eventuelt et display på kontrollen. Noen som har gode tips?

På forhånd takk og godt nytt år! ;-)

eriksg.
    Har ikke testet denne selv ennå, men jeg synes dette er en interesant fjernkontroll til prisen. At den lader seg selv via en egen ladestasjon, er vel heller ikke så dummt...
    http://www.hifiklubben.com/no/produk...ll.htm?id=7533

Newcomer KriZ87 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merk at det der er prisen for docking stasjonen da. fjernkontrollen koster jo 2300. Kan jo prøve den HER
    Har den selv og den fungere bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Sunwave 3000 noen år og den er veldig bra, bortsett fra at den ikke har noen harde knapper (kjekt i mørket og føle hvor volum er etc.) Min gikk i gulvet og printbanen knakk. Billig og bra. Byenytter en Logitech Harmoni 885 pr dato og ganske fornøyd med den. All konfig går via nettet og kan virke litt tungvindt, men det virker alltid. God blanding av fargedisplay og faste knapper og det følger med docking stasjon.
    Pris ca 1500 på div. nettbutikker.

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk en Sunwave SRC-3000 til jul og har ikke rukket å bruke den så lenge, men jeg har ihvertfall programmert den slik at jeg har fem fjernkontroller mindre på bordet. Det kunne selvfølgelig vært kjekt med et par "harde" knapper til volum, men jeg ble fort vant til kontrollen. Til og med dama takler den sånn passe bra Mulig jeg er lettlurt, men jeg synes den er ganske lekker. Den gir bra kvalitetsinntrykk prisen tatt i betraktning

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan absolutt anbefale Sunwave 3000. Den er god å bruke, enkel å programmere, ser bra ut, og er for tiden svært rimelig ! :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Logitech Harmony remote 885 og er utrolig bra fornøyd med den. Har nå lagt bort alle andre fjernkontroller for godt, foreløpig betyr det at den erstatter 5-6 andre fjernkontroller. Det eneste negative er at det er en rimelig omfattende jobb å programmere den (via internett), men det er snakk om en engangsjobb. Tør påstå at ingen andre fjernkontroller er like dynamiske og kan tilpasses så bra som denne.

Intermediate oyvindk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av D|sElMiNk
    Jeg fikk en Sunwave SRC-3000 til jul og har ikke rukket å bruke den så lenge, men jeg har ihvertfall programmert den slik at jeg har fem fjernkontroller mindre på bordet. Det kunne selvfølgelig vært kjekt med et par "harde" knapper til volum, men jeg ble fort vant til kontrollen. Til og med dama takler den sånn passe bra Mulig jeg er lettlurt, men jeg synes den er ganske lekker. Den gir bra kvalitetsinntrykk prisen tatt i betraktning
    Hey, da er vi minst to som fikk en slik til jul.... :-)

Ellers er jeg enig i det du skriver, men jeg kommer til å modifisere min slik at jeg blir kvitt det ekle blå baklyset. Orange, here I come...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KriZ87
    Merk at det der er prisen for docking stasjonen da. fjernkontrollen koster jo 2300. Kan jo prøve den HER
    Har den selv og den fungere bra..
    oops, my bad...ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony 885

Har fått harmony 885 og er fornøyd med den. Jobber fortsatt med min men er veldig fornøyd så langt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •