Logitech harmony 525 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 113 av 113
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tror ikke det finnes en universalkontroll med 525's muligheter til prisen den koster... Har hatt min nå i over ett år uten noe problemer, og justeringer av den er uproblematisk ved overgang til nye komponenter Tenkte lenge på en Harmony One, men kommer nok til å holde på min 525 ei stund til ja... Hvorfor bytte noe som virker meget bra?

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om denne tar såkalte HEX koder?

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony 525 henger seg opp

Er det noen fler som har det problemet med denne?

Måten det skjer på er at displayet "fryser" med lyset på og knappene slutter å fungere.
    Den eneste måten å midlertidiig fikse problemet på er å resette den ved å ta ut batteriene, og så sette de tilbake.
    Dette løser problemet til en viss grad, men så går det noen minutter så skjer det igjen.
    Dette skjer gang på gang med få minutters mellomrom.
    Den har vært sånn fra dag 1.

Jeg har prøvd å reinstallere fastvaren i fjernkontrollen, men det løste ikke problemet.

Er det noen som vet hvordan dette problemet kan fikses?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette problemet har jeg også. noen som har noen tips?

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg endelig, etter mye om og men, fått byttet min til en ny på garantien.
    Den nye fungerer helt utmerket.
    Var i kontakt med logitechs kundeservice, og de kunne ikke rette på problemet.
    Som bevis fikk jeg et ærendsnummer som jeg oppga til butikken hvor jeg kjøpte min, CDON i mitt tilfelle, og da fikk jeg omsider tilsendt en ny 525 uten flere spørsmål og ekstra kostnader.
    Så tipset må da bli å kontakte logitech og få et ærends nr å henvise til når du går til butikken du kjøpte din for å kreve en ny...

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tre stk. Logitech Harmony 525. Dog ingen problemer som du har hatt - bank i bordet! Jeg noterer meg likevel fremgangsmåten for å komme ut av en - eventuelt - fremtidig knipe. Takk for info!
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært heldig med min jeg også da... Funker som gull, og var/er enkel å sette opp når det kommer nytt utstyr til Bytter den ikke ut på ei stund tror jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min finner ikke rett inngang på tv. På originalkontrollen må jeg trykke på 4 forskjellig knapper for å skifte til f.eks S-video. Må inn på en meny for å finne de forskjellige inngangene. Men jeg får ikke 525'en til å skjønne den operasjonen. Er det i det hele tatt mulig å lære den det?

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fattern har et lignende problem.
    TV'n hans (Grundig) er sånn at det er en knapp for inngangsmenyen, en annen for å bla i menyen, og en siste for å velge inngangen.
    Det er vel noe sånt som 7-8 innganger på listen, og skal man fra hdmi til scart for eksempel, må man ofte bla forbi 3-4 innganger før man er der.
    Dette fører til at ved bytte av aktivitet så må fjernkontrollen sende utrolig mange signaler bare for å bytte inngang, istedet for bare et signal som de "praktiske" tv'ene trenger.
    Desverre så medfører dette mye kluss, spesielt med tanke på at det blir så utrolig mange kommandoer som skal sendes.
    Og peker man litt feil da slik at tv'n ikke mottar et av dem, ja da kommer man i usync, og en 20 siders "hjelpe sekvens" er i gang for å komme i sync igjen.... Det blir for tungvint å bruke hjelpemenyen hver eneste gang så vi måtte bare gi opp, og finne oss i å velge inngang manuelt.

I ditt tilfelle så er det selvfølgelig mulig at problemet kan fikses.
    Det første du må gjøre er gå til komponenter i logitech softvaren.
    Velg Tv og der velger du "konfigurer enheten på nytt", følg instruksjonene derfra og sørg for at du velger "metode 3" på spørsmålet om hvordan tv'n bytter inngang. Pass også på at listen med innganger er identilsk med inngangslisten på tv'n din.
    Det kan også være at fjernkontrollen din sender kommandoer for raskt slik at tv'n ikke rekker å få med seg alle, så du må også eksperimentere litt med kommando intervallene.
    Funker ikke noe av dette så vet jeg ikke arme råd desverre!
    Lykke til :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.Ser ut som jeg har samma problemet. Problemet er at for å skifte til rett inngang så er det 4 operasjoner, og det går an å programmere inn bare 3 på Logitechen. Så da er det vel ingen mulighet da.

Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo veldig synd da.
    Er du sikker på at det ikke finnes direktekommandoer for inngangene på tv'n din?
    Jeg vet at det er mange som har det selv om knappene ikke er på fjernkontrollen.

Dette problemet er kanskje noe kundeservice kan fikse for deg.
    Logitechs kundeservice er i en klasse for seg selv, utrolig bra.

800 11 673 Mandag til fredag 09-18

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen direktekommandoer på tv'en nei. Samme knappene der også. Og like mange trykk. Da blir det vel kundesupport da.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    952
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GodDog
    Ingen direktekommandoer på tv'en nei. Samme knappene der også. Og like mange trykk. Da blir det vel kundesupport da.
    På min Panasonic plasma var det også slik men når jeg la den inn i Logitech programmet dukket det opp direkte knapper på 525en som ikke er på den orginale panasonicen, de fant jeg når jeg bladde i sidene på displayet. Ikke alle valgene funket med de viktigste fungerer. Dermed kan de komandoene brukes i oppsett (eks Se på Tv - bruk HDMI1).

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •