Logitech harmony 525 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 113
    Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Jeg klarte å skrive inn feil mod nr på tv`n min.
    Noen som vet hvordan man sletter en enhet? Jeg får bare opp "legg til komponent"
    Hvis du går på 'Devices' tab'en, så tror jeg det skal være et lite søppelkassesymbol ved hver komponent.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det, takk :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne fjernkontrollen jeg oxo. Syns den er grei men jeg får den ikke til å fungere på lcd tv mitt når jeg skal se på DVD som er på comp inngangen. Siden det er en knapp for å "bla" i AV1 AV2 og AV3 og en annen for å "bla" i PC, HDMI og COMP. Noen her som vet hvordan jeg får lagt dette inn i den. Ser i displayet at den har en mutimedia funksjon som jeg kan bytte til comp kanalen på, men jeg får den ikke til å kjøre den automatisk i activities. Der vil den kun bytte på AV - portene.
    Håper på en løsning her ellers så selger jeg den.

Mvh
    Knut T

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulighet for å ta backup av et fungerende oppsett? Hvis denne 525 ikke har oppladbare batterier og instillingene forsvinner ved batterislutt... ny programmeringsuke?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Programmering lagres i permanent minne i fjernkontrollen. I tillegg gjør du jo all programmering vha.en webside som også lagrer alle innstillinger...
    Tore

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har satt min fjernkontroll til å styre volumet på Harman Kardon avr-240 reciever, men den reagerer utrolig tregt.

Har prøvd å sette disse tidsinnstillingene lavt, men det er kanskje ikke løsningen? Det hjalp hvertfall ikke.. Noen som vet?

Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt min en måneds tid og er kjempefornøyd. Litt kluring for å programmere den, men ikke uoverkommelig. Den gjør det den skal og ser noenlunde grei ut. For prisen som forlanges så synes jeg den er et kjempekjøp.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Broseen
    Jeg har satt min fjernkontroll til å styre volumet på Harman Kardon avr-240 reciever, men den reagerer utrolig tregt.

Har prøvd å sette disse tidsinnstillingene lavt, men det er kanskje ikke løsningen? Det hjalp hvertfall ikke.. Noen som vet?
    Ingen som kan hjelpe?

Newcomer Wireless... sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring support, de er veldig behjelpelige og flinke i engelsk.

GRATIS..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    Kjøpte meg en logitec 525 i dag, og må si at den har imponert meg alt. Tok meg en halv time å sette den opp med software`n.
    Men det er en ting som jeg har litt problemer med og håper dere kan hjelpe meg med.
    Det er f.eks jeg setter den for å høre på cd. Da slår den på det den skal, og nesten alle knappene fungerer. På fjernkontrollen kan du velge lyd + og -, det fungerer fint. På høgre siden kan du velge ch.up og ch.down, når jeg trykker på disse skjer det ingen ting. Det jeg vil at den skal gjøre er at den kan gå til neste sang eller tilbake...altså bla opp og ned, med disse to knappene. Hvordan kan jeg få til det...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrTiger
    Hei,
    Kjøpte meg en logitec 525 i dag, og må si at den har imponert meg alt. Tok meg en halv time å sette den opp med software`n.
    Men det er en ting som jeg har litt problemer med og håper dere kan hjelpe meg med.
    Det er f.eks jeg setter den for å høre på cd. Da slår den på det den skal, og nesten alle knappene fungerer. På fjernkontrollen kan du velge lyd + og -, det fungerer fint. På høgre siden kan du velge ch.up og ch.down, når jeg trykker på disse skjer det ingen ting. Det jeg vil at den skal gjøre er at den kan gå til neste sang eller tilbake...altså bla opp og ned, med disse to knappene. Hvordan kan jeg få til det...
    Har fikset problemet og det var egentlig ikke så vanskelig å forstå.
    Kan egnetlig i skjønne at folk synes denne fjernkontrollen er vanskelig å sette opp. Heller ikke at de bruker flere dager på å programere den.
    Det tok meg ikke mer enn en halv time å sette den opp med software`n.

Kan si at dette er den beste fjernkontrollen jeg har hatt. Det er en genial måte å programere den på og slett ikke vanskelig hvis du har litt teknisk innsikt.
    Så jeg kan anbefale denne på det sterkeste.
    Når det gjelder kvalitet på produktet er jo ikke plastikken den beste, men hva kan du forvente deg for 500. har man lyst på et tøffere design og har mer penger å avsette på fjernkontroll hadde jeg kjøpt harmoni 1000. Det kommer nok jeg til å gjøre om en stund siden denne har imponert meg så mye.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann. Kan noen konstantere at denne fjernkontrollen fungerer med dette produktet: http://www.smarthus.info/product_inf...products_id=79

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan justere lengden på signalet under trouble shooting.
    Hastigheten får du ikke gjort noe med. Tror ikke dette problemet er i 555.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter igjen med det samme inntrykket på 895. Den er noe av det enkelste jeg har hatt å "leke" med. Jeg velger logoen på kanalen jeg vil se på osv. Men det tar tid å stille inn, og uendelig kombinasjoner er mulige. Dette fører til at man aldri blir ferdig å konfigurere den.
    Når man endelig er ferdig, finner man nye funksjoner...

Newcomer joiki sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om en ATOLL in 100, passer med denne kontrollen, har ikke org kontroll

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joiki
    Noen som vet om en ATOLL in 100, passer med denne kontrollen, har ikke org kontroll
    Google er fint:
    Atoll CD 100 - CD player [English]
    Der står det:
    "Finally, the remote control: a Technics remote with an Atoll plaque on it :-)"

Det må vel bety at det er svært sannsynlig at fjernkontrollen takler din CD-spiller?
    Hilsen Tore

Newcomer joiki sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott raskt svar :-)

Tror jeg bare kjøper en,

Newcomer Milo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt min ca. 1 år nå og den fungerer fortsatt utmerket. Om du tar deg litt tid når du programmerer den blir det veldig enkelt og brukervennlig. Hos meg styrer den: HTPS, PS2, DVD, Yamaha RX-V1800 og prosjektor Benq 7800.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått min 525 i dag, og foreløpig ligger den fint her på kontorpulten. Skal sette den opp når jeg kommer hjem.

Det jeg da lurer på er hvordan det vil fungere i praksis for min del. Ofte sitter jeg å ser på tv uten lyd og hører på musikk. Vil jeg kunne konfigurere fjernkontrollen til å kunne skifte kanaler på tuneren(force 315C) samtidig som jeg kan justere volum på en Cambridge 640A v.2 og evntuellt skifte låter på en Cambridge 640C v.2 uten å måtte velge hvilken komponent jeg vil styre mellom hver gang jeg trykker?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det som er hele konseptet til Logitech. Du kan selv legge de funksjoner du vil på knappene, og en "Activity" styrer dette. Om du har de preferansene du angir i en Activity, så legger du inn det.
    Hilsen Tore

Side 3 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •