iTunes og m4p til mp3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

iTunes og m4p til mp3

Når du laster ned/kjøper musikk på iTunes er filformatet m4p. Jeg har en annen mp3-spiller enn iPod som jeg også gjerne skulle spille av musikk på.

Det finnes noen muligheter til å legge filene på cd for så å rippe dem inn i mp3-format, men jeg lurer på om det er noen som har noen erfaringer med enkelte program som annonserer på nettet at de kan konvertere m4p til mp3.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konverterer mp4 til mp3 meget enkelt via Xilisoft Audio Converter v2.0.36.713
    Lettere kan det nok ikke bli.

Newcomer PaulKemp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    Konverterer mp4 til mp3 meget enkelt via Xilisoft Audio Converter v2.0.36.713
    Lettere kan det nok ikke bli.
    Jeg bruker Xilisoft Audio Converter 2.1.59 og får det ikke til. Får opp meldingen "Cannot open imput file". Det ser ikke ut som m4p er støttet. Hva slags encoder bruker du? Hvor kan jeg evt laste ned nye encoder's?

Paul K

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du mp4 eller m4a? Såvidt meg bekjent er det ingenting som heter m4p, har iallefall ikke sett støtte for det i noen av programmene jeg bruker. Er litt forskjell på hva slags extensions konverteringsprogrammene takler.

Edit: Hm, var visst støttet i et av dem likevel. Om iTunes bruker dette formatet tipper jeg poenget er rett og slett å gjøre det kronglete for folk å bruke andre spillere enn deres egne.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, m4a er et filformat som iTUNES bruker.
    Musikk som kjøpes fra iTunes er i beskyttet AAC format, som har filendelsen .m4a

Det er svært enkelt å endre, konvertere, til mp3. Det lages da en kopi av m4a filen.
    Jeg har valgt et program som heter WmaConvert. Har betalt litte grann for dette. Den ordner også convertering fra CD til mp3.

WMAConvert easily converts DRM protected music files and various audio files to unprotected MP3, CD, iPod and other MP3 player file formats at high speed and CD quality.

Convert DRM Music: Copy protected WMA music to MP3, iPod and other MP3 players

Newcomer PaulKemp sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er nettopp det som er problemet, jeg har kjøpt én sang fra iTunes i mitt liv og bruker Win Media Player til organsiering av mp3-filene. Det er utrolig provoserende at man ikke får spillt av iTunesfilene i WMP 11.

Derfor trenger jeg en måte å konvertere den ene iTunes fila på, bittert å betale for et program da.

Registrerer at man nå får kjøpt musikk uten DRM-protec. på iTunes, men sangen jeg skal ha, (WE - That's why you're so fine) ligger bare som beskyttet DRM-fil.

Jeg skal sjekke ut WmaConvert men har prøvd meg på mange forskjellige programmer før uten hell.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PaulKemp
    Ja det er nettopp det som er problemet, jeg har kjøpt én sang fra iTunes i mitt liv og bruker Win Media Player til organsiering av mp3-filene. Det er utrolig provoserende at man ikke får spillt av iTunesfilene i WMP 11.

Derfor trenger jeg en måte å konvertere den ene iTunes fila på, bittert å betale for et program da.

Registrerer at man nå får kjøpt musikk uten DRM-protec. på iTunes, men sangen jeg skal ha, (WE - That's why you're so fine) ligger bare som beskyttet DRM-fil.

Jeg skal sjekke ut WmaConvert men har prøvd meg på mange forskjellige programmer før uten hell.
    Ovennevnte program tilbyr en 30 dagers prøveperiode - GRATIS!

Newcomer dadiao sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking video omformer for MP4

Hei,
    Jeg bruker VDS video omformer . Dette programmet hjelper meg å konvertere video til mp4, avi, wmv, flv, 3GP, mp3 og vob.
    :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •