filer fra ipod til ny pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

filer fra ipod til ny pc

Jeg lurer på en liten ting og kan ikke si at jeg har funnet noe om dette i hjelpe menyen på itunes. jeg har nå kjøpt meg ny lap top og vil ha all musikken jeg har på ipoden min over på den nye pcen. går det ikke an å velge at det skal overføres den veien, bare fra pc til ipod?

takk.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig, men du har 2 valg:

Metode 1. Installer WinAmp på den nye PCen. Installer deretter en plug-in for iPod "ml_iPod" (se: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=138888 ). Koble iPoden til den nye PC'en og...vips...nå overfører du alle filene du har på iPoden til den nye PCen.

Metode 2. Overfør folderen "iTunes Music" og de 2 filene "iTunes Music Library.xml" og "iTunes 4 Music Library.itl" til den nye PCen. Bruk helst en krysset CAT5-kabel da får du kjappest overføring.

Jeg har benyttet begge metoder. De virker.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk takk, har fått over endel allerede via wlan. får lete etter kryssa kablen min...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm kobla sammen laptopen og den stasjonære pcen min med den kryssa kablen og de fant hverandre ikke, de fant hverandre kun via wlan. men når jeg overførte filer gikk de via den kryssa kablen (og fytti grisen og fort det gikk) MEN når jeg kobler sammen den nye og den gamle laptopen finner de hverandre hverken via wlan eller kryssa kabel. noen som kan hjelpe meg og få de to laptopene mine til å finne hverandre?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du samme IP-klasse på maskinene? Hvis ikke må du endre IP-adressen på dem begge slik at de er i samme "range". Alternativet er å koble dem sammen via routeren med hver sin nettverkskabel (ikke krysset). Da fikser routeren dette med IP dersom du har aktivert DHCP.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •