Hvilken MP3-spiller har du? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 132 av 132
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitter med Sony sin NWZ-X1050. Er uten tvil den beste mobile avspilleren jeg har hatt. Veldig god lydkvalitet og meget solid, men den koster dog litt.

Kombinerte den like så godt med Sony sin XB-700 også, og komboen er kjempemessig til å kose seg med musikk på jobben (jobber på et lager). Litt EQ på spilleren så blir XB-700'ene langt mer potente i det øvre området også, og ikke overfokus i bassområdet. Men det er først med Denon D2000 det virkelig begynner å smake fugl på denne spilleren Denon'ene brukes dog kun stasjonært i huset.

De medfølgende pluggene er dog genialt til bruk på buss osv. siden man da har nytte av den digitale støydempingen. Den funker vanvittig bra.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Som du ser av min signatur, har jeg selv bl.a. Sony NWZ-A818. Den tilhører modellen over den du refererer til. Og ja, begge disse har langt bedre lydkvalitet enn det Apple noen gang har fått til på sine spillere.

Jeg vurderer selv å kjøpe den nye Sonyen. Prisen er ikke gal, og digital forsterker i en slik enhet er lydmessig å foretrekke - i motsetning til digitale forsterkere i et hjemmeanlegg...
    Enig dette, jeg har testet Sony NWZ-S739 og den spilte over all forventing. Bedre enn iRiver H340 som jeg har brukt nå i 5 år, og den er kjent for å ha veldig god kvalitet.

Venter på den europeiske modellen av A840 (64GB), jeg håper den kommer, og håper den ikke blir like dyr som jeg frykter.
    Synd den bruker proprietær kabel og ikke tar flac, men en av de få spillerne som virkelig er spennende for min egen del.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk for en iPod touch. Der er helt klart valg med bedre lyd, men med de ekstra mulighetene som jeg får med en touch ble dette ett enkelt valg for min del. Tenker da spesielt på ekstra programmer, og spill og aller helst muligheten til å bruke den som fjernkontroll til squeezebox duet.

Ulempen med den er at jeg må bruke itunes, samt at itunes ikke konverterer flac direkte når jeg vil overføre sanger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    A845 kommer i februar den! Blir på rundt 2k, med noisecancelling med medfølgende plugger noe som er svært interresant. Men jeg tror jeg skal kjøre meg ferdig med min NWZ-A818 først.

God lyd sammen med mine sony MDR-EX500 plugger

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bruker creative zen. 4 gig.
    mange fordeler. for transportabel person.
    fordeler:
    - god batteritid.
    - god lyd.
    - lett å bruke

bakdeler:
    - liten forsterker, kun ca 16 mw.

Men det fins hjelp til det siste. batteridreve frosterker på ca 70 mw.
    nok til å gi grei lyd i bra headsett.

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig av deg B£nny å gjenopplive en gammel tråd, men det var ingen alternativ for oss uten MP3 spiller....

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker min nyinnkjøpte Nokia 5800 xpressmusic.

meget fornøyd med den, sitter pent i stativet sitt når den brukes til avspilling hjemme også.

Bruker den sammen med AKG k 518 L.E

en kombo jeg er meget fornøyd med, spiller åpent og med god futt i de nedre områdene. prøvde mange headsett før jeg kjøpte 518, men synes at mange manglet de øverste tonene, de fleste var bare bass virket det som. dette har Akg klart å få til synes nå jeg

mvh
    stian

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,578
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om 5800 regnes som mp3 spiller , må jeg krype til korset og si at jeg har en jeg også. jeg har jo litt heavymetal innpå, uten at jeg har hodetelefoner til.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke ment som et motinnlegg mot iPod; men det finnes en bra nettressurs for portable mediaspillere her, på ABI (Anything But IPod). Har forum (knapp oppe t.h.) med avdelinger for alle større merker (unntatt iPod).

Denne tråden er jo noen år, fra tiden før SanDisc kom for fullt med Fuze og Clip/Clip+ og derfor ikke er nevnt som avstemmingsalternativ. Tipper av den grunn klassen `Andre` øker dersom tråden holdes aktiv.

Newcomer Balltremann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Ipod Classic 120gb som jeg er storfornøyd med. Eneste problemet med den er Itunes. Forbanna dritt, prøver å bruke det så lite som mulig (har stikkontaktlader :P). Men den er kjekk. Jeg har ca 80 gb musikk på den. En sesong av South Park. Og et par podcaster.
    Eneste problemet jeg har hatt, er at jeg har greid å fucke den opp, så jeg måtte formatere den. Tok en hel dag (etter skoletid) å legge inn alt på nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [
    Bruker den sammen med AKG k 518 L.E

en kombo jeg er meget fornøyd med, spiller åpent og med god futt i de nedre områdene. prøvde mange headsett før jeg kjøpte 518, men synes at mange manglet de øverste tonene, de fleste var bare bass virket det som. dette har Akg klart å få til synes nå jeg

mvh
    stian[/QUOTE]

Bruker AKG K518 dj.
    lyden er bra syns eg på dei, men ikkje på heimeforsterkaren. pga. lydbilde i frost.
    men liker dei elles...men vil ha litt meir kraft.....ca 150 mw. spiller finare då.
    (2000mw i settet..)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Ikke ment som et motinnlegg mot iPod; men det finnes en bra nettressurs for portable mediaspillere her, på ABI (Anything But IPod). Har forum (knapp oppe t.h.) med avdelinger for alle større merker (unntatt iPod).

Denne tråden er jo noen år, fra tiden før SanDisc kom for fullt med Fuze og Clip/Clip+ og derfor ikke er nevnt som avstemmingsalternativ. Tipper av den grunn klassen `Andre` øker dersom tråden holdes aktiv.
    Gledelig nyhet.
    Har kjøpt en 8-gb sandisk sansa clip+ som jeg har paret med mine shure se110. Det ser ulidelig elegant ut med clip i skjortelomma og ledningen til shure'sene akkurat lang nok.

Spilleren kostet 520 kr inkl porto fra pixmania.

Nå gjenstår lyttetester.

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Lignende tråder

1. På tide med CD spiller!, hvilken er best til 3 lapper?
    By MR.Polyglass in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 11
    Siste melding: 09-17-2006, 13:40
  2. hvilken dvd spiller anbefales til qpv 42" sd`en(med dvi
    By dopus in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 1
    Siste melding: 04-21-2005, 11:10
  3. System Audio: Hvilken DVD spiller og forsterker ?
    By Alex F in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 4
    Siste melding: 10-19-2004, 18:34
  4. Hvilken DVD spiller til under 3000 kr?
    By ProtoType in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 7
    Siste melding: 05-15-2004, 17:09
  5. Hvilken DVD spiller fungerer best mot en CRT
    By Per Thomas in forum CRT projektorer
    Svar: 18
    Siste melding: 10-24-2003, 20:15

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg