Nye øreplugger til Ipod Mini, hva velger man? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    er dett en nyere model enn 71 det da?
    Har ikke anelse.
    men de hadde flere som var ganske like med varierende nummer på.
    Dette var de med høyest nummer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Øreplugger

Etymotic ER6 eller ER6i. God lydisolering og knall lydkvalitet!

http://avforum.no/avnytt/showproduct...cat/all/page/1

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony EX71 fåes i hvitt, slik at de passer godt til iPod. Lydmessig er de meget gode i forhold til det meste av plugger egentlig. De koster 450 kroner og selges i hvert fall gjennom Sony Center butikkene. Det finnes også en rimeligere utgave som heter EX51. Disse låter litt kjipere men koster hundrelappen mindre. Jeg vet ikke om disse kommer i hvitt.

Newcomer snookums sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må også støtte Sony EX71, meget gode til prisen, hadde de først i hvitt men de ble stjålet på ferie. Nå har jeg i svart. Lurer på å kjøpe shure e3c (eller tilsvarende) når jeg skal til statene i høst, ca. halv pris der.

Newcomer mrhardware sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Du har helt rett. Men så kan man jo diskutere om en dobling i pris igjen tilsvarer kvalitetsforskjellen - neppe! Og hvor for man tak i E5C? Jeg vet ikke om et eneste sted.. virker som butikkene har satset på E3C
    Jeg vurderer selv noen gode propper, har sett på e5c (som forøvring kan kjøpes hos HPX på alnabru i Oslo, ikke på lager akkurat, finnes også å få tak i her: http://prisguide.hardware.no/vis_pro...oduct_id=16579)
    Prisen er egentlig ikke så farlig, hvis du kjenner noen i USA som gidder å sende dem til norge som "gift" så kan de kjøpes for ca 2200kr hos amazon.com (da mener jeg e5c IKKE e3c!) bare se her.

Selv har jeg familie i USA som sikkert kunne gjort dette for meg, MEN siden jeg har relativt dårlig/spesiell smak når det gjelder lyd generellt så vil jeg gjerne vite om det finnes noe som passer meg bedre.
    Burde vel nesten startet min egen tråd for dette, men ser ikke bort i fra at det kan være til nytte for trådstarter.

OK, mange kommer sikkert til å bli irritert over dette, men jeg håper at brukerene på dette forumet klarer å heve seg over barnslige og smålige kommentarer og krangler, takk.
    Jeg hører mye på kommers, "trance" og mye annen "enkel" musikk. Jeg liker mye bass og høy lyd. For å illustrere så synes jeg at Sony MDR-V700(dj) headsettet er det nærmeste jeg har kommet "den perfekte lyd".
    Jeg er fullstendig klar over at de fleste audiofile der ute rister på hodet og synes synd på meg, men sånn er altså situasjonen.
    Så, hva vil dere som har hørt på endel propper anbefale (pris ingen betydning)?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Er jo nettopp dette som er greia med Shure. Det er proffe plugger som musikere osv bruker, som kan støpes etter øregangens form.
    Jaha. Så dersom jeg bestiller slike plugger fra nettet må jeg først sende over det ene øret mitt til nettbutikken da?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp

..Det blir gjort i ettertid, hvis du fyller ut et skjema som følger med på kjøpet. Gratis time hos nærmeste øre-ekspert eller noe sånt :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •