iPode shuffle idiotsikkert?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

iPode shuffle idiotsikkert?

Jeg kjøpte en slik iPod shuffle til dama her om dagen. Hun har fortsatt ikke fått den - og etter å ha lest om storebroren i siste Lyd & Bilde bgynte jeg å lure på om det var så enkelt å laste ned musikk med den som de på Hi-Fi Klubben sa. Er det begrensninger - eller kan den bare kobles til en vanlig PC via USB og så laste ned sanger fra all mulige nettsteder?
    Flott med svar - hvis det ikke funker slik vil jeg helst levere den igjen i uåpnet tilstand.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis den fungerer som andre iPoder (tror den gjør det), laster du musikken til PCen og bruker iTunes til overføringen til Shuffle.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en venn av meg har Ipod shuffle. Du kobler bare ipoden med en usb kabel (følger med) og overfører sanger fra pcen til ipoden via itunes. 8) :P :wink:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ipod shuffle er desverre ubrukelig. Man må innstallere en drøss med programmer og det nytter ikke å bare koble den direkte på. I tillegg er den plaget med mye feil. Søstra mi har en slik og har allerde byttet enhet 2 ganger på 2 måneder grunnet korrupt minne.

Kjøp heller en IRiver eller noe annet som ikke er lagd i sterk eplerus.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Hi-Fi-klubben sa de at de ikke hadde fått klager på den...
    Men - er det så at man må gå gjennom itunes - som koster penger for å laste ned musikk?
    Kan man ikke bruke andre nettsteder - som er gratis? Da blir jo spilleren fort veldig dyr...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ambings
    På Hi-Fi-klubben sa de at de ikke hadde fått klager på den...
    Men - er det så at man må gå gjennom itunes - som koster penger for å laste ned musikk?
    Kan man ikke bruke andre nettsteder - som er gratis? Da blir jo spilleren fort veldig dyr...
    Da misforstår du. Musikken kan du hente hvor som helst. Nedlasting, ripping osv. Deretter legger du musikken i iTunes' bibliotek og overfører derfra. Meget enkelt. Ulempen er at hvis du skal hente musikk fra en annen PC, må denne også ha iTunes installert. iTunes er forøvrig gratis og, i mine øyne, meget bra. Til andre iPoder kan man finne software (hack) som gjør at man også får direkte tilgang til filene i spilleren. Vet ikke om det gjelder Shuffle også, men jeg har aldri følt behov for det.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for all hjelp - da skjønte jeg det meste. Ble litt lyrt av den testen i Lyd & Bilde...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en shuffle selv, knallgenial liten sak, om du blir lei av iTunes osv, så er det flere programmer ute å går som f.eks freepod.
    Disse er det kjappere og enklere å legge over filene med, istedet for å knote i itunes som har en tedens til å ha sitt eget liv, og føler for at DEN! musikken skal du høre idag.. :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •