Trenger noe hjelp til innkjøp av ny spiller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger noe hjelp til innkjøp av ny spiller

Hei hei, aner ikke om dette vil bære frukt, men ja ja...

Slik som det er nå har jeg en vidunderlig iRiver ifp-790. Men, denne har begynt å bli utslitt, og dette har fått meg på tanker at jeg denne gangen skal kjøpe meg en ordentlig bra spiller som jeg kan i lang tid framover og som er av ypperlig kvalitet.

Jeg har lydkvalitet på topp av prioritetene mine denne gangen(På den nåværende spilleren så merker jeg en konstant suselyd som er der uannsett volum og instillinger. Dette vil jeg helst slippe på neste jeg kjøper).

Ellers liker jeg at den jeg har nå dukker opp som en harddisk på pcen, at den er brukervennlig, har utrolig lang batterilevetid, støtter diverse fil-formater og bitrates og er liten slik at den passer godt i lommen med mobilen.

Hvis det er noen som kan hjelpe meg med å finne en som passer til dette eller iallefall veilede meg til noe som ville vært intressant så blir jeg takknemlig i store grader.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har creative zen micro og er godt fornøyd med den. den støtter mp3/wma/wav og har innebygget radio og 5gb disk. dette holder til rundt 100 cd`r i 128kb/s wma.
    lyden er meget bra, på endel opptak kan jeg lett høre når tapen går på den opprinnelige cd`n og den spiller høyt nok for de fleste.
    ørepluggene som følger med redefinerer begrepet "crap", så du må kjøpe noe annet med en gang.
    menyen er enkel og logisk å finne fram i, selv om touchpaden er litt kilen så man må låse den når man skal høre på musikk for å unngå at den plutselig spiller av en annen sang. den kan enkelt synkes (USB 2.0) med medfølgende software, eller du kan bruke windows utforsker hvor den dukker opp som usb disk.

drawbackene er kort levetid på batteriene (rundt 4 timer. oppgitt er 12 timer, men de må mene med kun radio da) og så hadde det vært svært så praktisk med et "hjul" på siden som du har på f.eks J.O.S 110, hvor du kan hoppe fram og tilbake og justere volum uten å måtte se hva du driver med. som det er nå må du fiske spilleren ut av lomma og skru av tastelåsen for å justere volumet eller bytte sang.

zen micro selger i bøtter og spann og nesten alle anmeldelser jeg har sett på nettet, og det er mange, er svært fornøyde.
    trygt kjøp dette altså.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svaret EivindLunde. Jeg har også lest en god del positive anmeldelser om Zen Micro.

Barer lurer på noen småting. Jeg har ikke hatt en harddisk basert spiller før og barer undrer om de faktisk er så sårbare for støt som det sies. Det skal visst ikke mer enn at en slik faller i bakken en gang før disken ødelegges? Også lurer jeg på, hvor høy bitrate støtter Zen Micro'en? Jeg har en del 320kbps filer jeg gjerne vil kunne spille av, i tillegg til at jeg har noen VBR bitrate filer som jeg håper å kunne spille av.

Igjen takk for svaret! Jeg skal ta en nærmere titt på Zen Micro nå for å se hva den har å by på.

Hvis det er noen andre ideer om hva som kan være en bra spiller så er det bare å skrive inn.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan godt tenke meg at disken ryker hvis du mister den i bakken ja, skjer jo tross alt med en bærbar pc også det. hva max bitrate er vet jeg ikke, har kun prøvd opp til 192 kb/s, men den støtter såvidt jeg vet variabel bitrate på wma.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •