Packard Bell Audiodream

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Packard Bell Audiodream

Noen som har erfaringer med denne trendy MP3-spilleren? Fåes med 128 MB - 1GB lagringskapasitet, har alt av funksjoner og OLED-fargeskjerm. Jeg er spesielt interessert i lydkvaliteten kontra andre spillere.

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Packard bell sin audiokey kom ihvertfall best ut i en test fra lyd og bilde på lydkvalitet for en stund tilbake mener jeg å huske. Audiodream har jeg ikke hørt noe om.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv AudioDream 256.

Jeg kjøpte den grunnet et fantastisk design, godt kvalitetsinntrykk (den er laget i metall) og medfølgende ladder. Spilleren drar mye damer da den er veldig damevennlig,

God battertid og helt ok lyd. Radioen funker helt greit den også.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dametekket var vel den avgjørende faktoren for deg kan jeg tenke meg :wink:

Jeg for min del har fast følge, så det var ikke årsaken til interessen for denne spilleren - men dama like designet hun også, ja :P

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 1024mb utgaven(kjøpt i tyskland).

Spilleren er brukervennelig, god lyd og veldig trendy(metall og oled display) som dere sier, men har en tendens til å stoppe opp og nekte å spille mere og må enten ta ut en fil for å få den til å funke. Dette har skjedde med begge de jeg har hat, den ene(det var en 512mb) hang seg opp konstant og gikk nesten ikke å bruke den fordi den som sagt slutta og spille.
    Den jeg fikk bytta den i har også noen sånne feil men ikke like masse, bare engang i blant men nå er det bare å skru den av og på igjen så funker det.

PS: Har faktisk klart å "knuse" displayet på begge to:P På den jeg har nå er det bare noen sprekker med skjønner ikke hvor de er kommet fra, har bare ligget i lomma Får se hvordan reklamasjonen funker

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan høres ut som det er no software-problemer med spilleren din. Prøv å last ned nye oppgraderinger fra packard bells hjemmesider!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Det kan høres ut som det er no software-problemer med spilleren din. Prøv å last ned nye oppgraderinger fra packard bells hjemmesider!
    hmm, får gjør det. Har ikke prøv det nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke kjøp!

Må ikke finne på å kjøpe spilleren! Glasset på displayet er VEEEEELDIG skjørt! Jeg har brukt spilleren min i sikkert 2-3 timer, hengende rundt halsen, og glasset har allerede knust... Hvis du går inn på brukerforumet til packardbell, vil du se at det er en hel drøss med folk som har opplevd det samme! Var på elkjøp for å få sendt min til service, men de sa bare at det lot seg rett og slett ikke gjøre å fixe glasset... Da måtte de i såfall sende spilleren til Irland, noe som ville bli dyrere enn å kjøpe en ny!

THUMBS ALL THE WAY DOWN!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm..det var da merkelig. Jeg har enda ikke tatt den ibruk, da jeg venter på å få klarhet i om det lar seg bestille en versjon med 1gb. Men hvis glasset knuses omtrent av seg selv må vel dette være reklamasjon?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gjort krav på reklamasjon, til tross for at nerdene bak skranka på elkjøp mente at det var selvforskylt... Vel, folk har fått glasset sitt knust bare ved å sette inn pluggen for hodetelefonene, og DET må da være et tegn på at saken ikke holder mål.. Til og med utstillingsmodellen på Lefdal har fått glasset sitt knust!

En slik artikkel er ment å skulle kunne brukes til det formål det er beregnet til, og derfor gjør jeg forbrukerkjøplovens §15 annet ledd pkt. a og b gjeldene...

Har levert den til elkjøp for utbedring av mangel evt. omlevering, men de mente at det var opp til packard bell å avgjøre om dette faktisk var en mangel... Pøhh, dette kan og skal jeg ta langt videre om nødvendig..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

knust glass

Jeg fikk Packard Bell Audiodream i julegave, så den er bare to måneder gammel. For en uke siden knustes glasset helt uten videre. Jeg spurte på Expert om de kunne skaffe nytt glass til displayet, noe de ikke kunne. Det at det selges et produkt som ikke tåler mer, og at det i tillegg ikke kan skaffes deler til det, er helt for jævlig!!!!! :evil: Jeg føler meg lurt som forbruker!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEg har ikke opplevd dette enda. Men nå bruker jeg kun den når jeg trener. (ikke spør når jeg trente sist)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg satser på den nye ipod minien som kommer isteden jeg