Hvilken HBO dings?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken HBO dings?

Hei!

Ser at HBO har veldig mye bra serier om dagen, og jeg ønsker å betale for å se de. Men har ingen smartdings hjemme som gjør at jeg kan få sett det. Hva er rimeligste vei for å få dette til å spille hjemme? Har skjønt at Samsung Blurayspillere ikke lenger har denne muligheten? Om de har, hvilken modell støtter det?

Har Nettbrett(Android) med HDMI kabel, men da får jeg jo ikke med tekst. PC'ene mine har ikke HDMI, og strengt tatt har jeg ikke egen PC heller, ettersom de er jobben sin.

Forbanna irriterende at det skal være så vanskelig å se dette lovlig!? Blir som å ha matvarene hjemme, men du må ta bilen til butikken og stelle deg i kø for å bare for å betale.

Har Netflix på TV'en, og har sett det meste av interesse der nå, trenger noe nytt . Apple TV har vel ikke egen app? Spillmaskinene er jo dyre? Eller støtter kanskje noen av de rimeligere modellene dette?

Takker for innspill!

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hbo har gått helt på trynet med dette, de har praktiskt talt ingen support noensinne for enheter, og pc klienten er så bugga at den i 9 av 10 tilfeller er ubrukelig den og.

Om du så får det til og funke så er det beste man kan håpe på kvalitets messing et helt ihjel komprimert bilde og tilsvarende stereo lyd (finnes ikke surround). Og brukergrensesnittet er uten tvil verste jeg har verdt borti, f.eks alle serier starter fra siste episoden, skal du finne den første (som jo er slik man ser serier) må man gjennom verst tenkelige meny system jeg noensinne har verdt borti.

Ja Hbo sitter kanskje på mange bra serier men tjenesten demmes er milevis unna og kunne konkurere, og er ikke verdt 100kr i måneden.

Bra innhold, jo men helt ødelagt av systemet rundt.

Anngående hva du egentlig spurte om, eneste 'dingsen' jeg tror de støtter utover tablets og mobil telefoner er enkelte samsung smart tver, er kanskje xbx 360 men da må du også ha xbx live.
    Ser ikke dennepå listen over støttede dingser http://hbonordic.com/how-to-watch-hbo

Kort sagt med mindre man skal se på en tablet, så kan man drite i HBO nordic.
    Sist endret av TorTorden; 09-03-2014 kl 14:21
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare trist!
    Folk vil ha, men så er de ikke i stand til å levere :-(....

Hvordan er det med dere andre her, skyr dere nedlasting uten VPN etter lovendringen i fjor, eller fortsetter dere som før? (håper det er innafor å spørre om det)

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg holder meg personlig til netflix og bluerays, med unblock us til og løsne litt på hva som er tilgjengelig.

Men ja har prøvd en måned med hbo, og selv om jeg kan sette pcen rett på annlegget så er ikke dette liv laget som en betal tjeneste.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger det noe spennende på US Netflix nå da? Savner god oversikt på det også. Har jo unblock på grunn av Breaking Bad, men må innrømme at jeg ikke har brukt den til særlig mye annet.

Men savner fortsatt HBO, True Detective, Fargo etc.

Lignende tråder

1. Beste dings til internettradio?
    By Doc.G in forum Media- og streamingavspillere
    Svar: 0
    Siste melding: 07-20-2008, 14:25
  2. Finnes det en slik 'dings'?
    By Torby in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 3
    Siste melding: 04-14-2008, 19:13
  3. En ny MÅ HA dings....
    By armaniak in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 6
    Siste melding: 08-11-2006, 00:43
  4. scart rgb til 9 pin infocus x1 dings
    By parisbamse in forum DIY (Do-It-Yourself)
    Svar: 1
    Siste melding: 10-10-2004, 15:54
  5. PS2 online dings..?
    By Burre in forum Generell video
    Svar: 20
    Siste melding: 11-08-2003, 19:27

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine