6 in 1 fjernkontroll med touch-display (499,- Clas) minitest

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

6 in 1 fjernkontroll med touch-display (499,- Clas) minitest

Javisst har jeg lyst på pronto, sony osv. til 3000+, men synes ikke helt prisen kan forsvares, så durte inn på clas og plukka med en "Home Theatre Master" til 499,- Link til Clas

Ble litt overasket over at den faktisk er litt tung, ligger bra i hånden og ikke bare føles som plastikk. Liten og fin av størrelse er den også! Den er preprogrammert og har learning mode, så og få den til å fungere på AV utstyret gikk som en lek. Pioneer DVD spiller gikk inn på preprogramert kode uten problemer. Ellers brukte jeg lærefunktionen kjapt og uten problemer på de andre enhetene. (Panasonic TV, Nokia SAT, xbox, Yamaha AV amp)

"Knappene" på touch-displayet fungerer bra og sender ikke bare ut en puls, de sender så lenge du holder inne, det er bra da det stor forskjell på hvor lenge man må trykke på forskjellige aparater. Helt i bunnen har du 5 fysiske knapper, CH +, CH -, VOL +, VOL - og power. Disse knappene kan programeres under alle enheter, har du ikke gjort det så vil de fungere som under TV.

Så kommer komprimiene man må gjøre siden denne tross alt er billig:

:arrow: Du kan ikke endre navn på enhetene, de som er der heter TV, VCR, DVD, SAT, CBL og AUX. Dermed må du huske hvor du la xboxen, AV forsterkeren osv.

:arrow: I og med at ingen av enhetene direkte ment for AV forsterker så må du bruke litt andre knapper som erstatning. På min Yamaha er det en egen knapp for hver kilde og la da disse fra 1-9, noe som fungerte greit, man bruker som oftest ikke så mange at man trenger å huske hva alle de 9 er. Dette gjelder også spesialknapper på andre enheter.

Ellers synes jeg den har fungert fin fint til nå, men har kun brukt den en kveld enda.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kikker jevnlig på diverse bruktmarkeder kan du også være heldig. Jeg fikk tak i en Marantz rc 5000 til 600,- strøken

http://www.minhembio.com/test.asp?tid=44

Beste duppedingsen jeg har kjøpt! :wink:

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Hvis du kikker jevnlig på diverse bruktmarkeder kan du også være heldig. Jeg fikk tak i en Marantz rc 5000 til 600,- strøken

http://www.minhembio.com/test.asp?tid=44

Beste duppedingsen jeg har kjøpt! :wink:
    Til den prisen er det ikke noe å lure på nei

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback