Logitech Harmony Touch vs Hegel H300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Logitech Harmony Touch vs Hegel H300

Trenger sårt hjelp:

Har kjøpt meg en Hegel H300, men sliter med å få programert min Harmony Touch til å fungere skikkelig i forhold til valg av riktig inngang ved start av aktivitet.

Noen som har vært borti dette?

Hegel kontrollen har ikke egne knapper for å velge inngang direkte, mann må trykke seg frem eller tilbake for å komme til riktig inngang..
    Er det mulig å programere Logitech Harmony Touch slik at den går direkte til ønsket inngang for valgt aktivitet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Harmony One og Hegel H70 og HD11. Jeg fikk den ikke til å velge inngang på H70, men det funker fint med HD11.

Den går ikke direkte til riktig inngang, men husker hvor den var sist, og hopper bortover til riktig inngang ved valg av aktivitet.

Valgte du hvilken inngang som skal brukes på H300 ved ulike aktiviteter, da du programmerte fjernkontrollen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomasbha
    Jeg har Harmony One og Hegel H70 og HD11. Jeg fikk den ikke til å velge inngang på H70, men det funker fint med HD11.

Den går ikke direkte til riktig inngang, men husker hvor den var sist, og hopper bortover til riktig inngang ved valg av aktivitet.

Valgte du hvilken inngang som skal brukes på H300 ved ulike aktiviteter, da du programmerte fjernkontrollen?
    Ingen av inngangene låg forhåndsprogramert da jeg valgte Hegel H300 på Logitech sine sider. Såg ut til å være inngangsliste fra H200..
    Måtte legge inn ny "inngangsliste", men når jeg nå bruker "hjelp" funksjonen på Logitech kontrollen så hopper den max en input fremover..? Så får jeg den ikke til å flytte lengre frem i input listen.. Visst du forstår hva jeg vil frem til

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det ikke ligger inne på Logitech sine sider blir det nok verre. Man kan selvfølgelig lage en makro, hvor du sier at den skal hoppe x antall innganger bortover ved en aktivitet, men det vil nok ikke funke dersom den ikke husker hvor den var sist gang.

Hvilken inngang er forsterkeren på når den skrus på? Samme hver gang eller den som ble brukt sist?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomasbha
    Hvis det ikke ligger inne på Logitech sine sider blir det nok verre. Man kan selvfølgelig lage en makro, hvor du sier at den skal hoppe x antall innganger bortover ved en aktivitet, men det vil nok ikke funke dersom den ikke husker hvor den var sist gang.

Hvilken inngang er forsterkeren på når den skrus på? Samme hver gang eller den som ble brukt sist?
    Den starter opp igjen på den som ble brukt sist. Får prøve meg litt frem og eventuelt kontakte Logitech..

Takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært i kontakt med Hegel Norge i dag, fikk oversendt HEX koder fra dem til Hegel H300, var så i kontakt med Logitech som skal legge inn oppdatering i deres database Strålende service!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått det ordnet nå med god hjelp fra både Logitech og Hegel

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2014
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hegel H70 og Logitech Harmony Touch: Man kan programmere den som en Hegel H300. Vet ikke om volumknappene må læres, men direktevalg av inngang er som følger (H70=H300)
    Balanced=Balanced; DVD=An2; CD=An3; AUX=Op2; USB=Op1; Digital=Co2. Jeg har heldigvis to Harmony-fjernkontroller, så jeg kunne lære den ene med den andre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •