"Gratis" å bruke norsk netflix med us konto?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Gratis" å bruke norsk netflix med us konto?

Bruker us netflix på tv ved hjelp av unblock us. Lastet nylig ned netflix app til ipad'en og kunne logge på og se innhold på denne. Dette er innhold fra norsk netflix.

Spørsmålet mitt er om jeg evt må betale dobbelt (altså både for USA konto og norsk) dersom jeg bruker begge om hverandre? Jeg finner litt forskjellige svar på dette på nett. Noen som bekrefte at det er en månedsavgift som betales uansett?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av conkey
    Bruker us netflix på tv ved hjelp av unblock us. Lastet nylig ned netflix app til ipad'en og kunne logge på og se innhold på denne. Dette er innhold fra norsk netflix.

Spørsmålet mitt er om jeg evt må betale dobbelt (altså både for USA konto og norsk) dersom jeg bruker begge om hverandre? Jeg finner litt forskjellige svar på dette på nett. Noen som bekrefte at det er en månedsavgift som betales uansett?

Uten at eg skal sei heilt 100 prosent sikkert så skal det være nok og betale for 1 av dei meiner og hugse at det var slik når eg hadde det

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du blir ikkje belastet dobbelt.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du betaler bare en gang. Husk at det å bytte land med en proxy egentlig er det samme som å bruke tjenesten på reise.

Newcomer conkey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanon! Takk for svar. Overrasket over at slike muligheter ikke har blitt "straffet" fra selskaper med muligheter for å tjene mer penger

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av conkey
    Kanon! Takk for svar. Overrasket over at slike muligheter ikke har blitt "straffet" fra selskaper med muligheter for å tjene mer penger
    Tror Netflix hadde tapt mange kunder på å fjerne muligheten til å bruke tjenesten på reise. Det er stor konkurranse om streamingkunder.
    I brukeravtalen står det ingenting om at man må bo i usa for å bruke tjenesten selv om man lager seg ein amerikansk konto. Logger du inn på pc i norge med amerikansk konto så får du opp eit vindu hvor det står litt om temaet "traveling with Netflix".

Dette kan du gjøre med loven på din side

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •