Logitech Harmony Touch - Ny modell i Harmony familien - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 47
    Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vurderer å kjøpe en slik en. Er det noen som har brukt harmonyfjernkontrollene med projectiondesignprojecktorer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis prosjektoren har IR skal det virke greit :-)

Hvis den ikke ligger i databasen kan du alltids lære Harmony'en opp med originalkontrollen.

Håper UPS kommer med min idag :-)

Her er forresten noen aktivitetsikoner til de som vil prøve Activity Icons for the new Harmony Touch Remote

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maze4real
    Hvis prosjektoren har IR skal det virke greit :-)

Hvis den ikke ligger i databasen kan du alltids lære Harmony'en opp med originalkontrollen.

Håper UPS kommer med min idag :-)

Her er forresten noen aktivitetsikoner til de som vil prøve Activity Icons for the new Harmony Touch Remote
    Den har ir, men det jeg ikke kan er å lære opp den. Grunnen er at jeg vant en f22, men "there no such thing as a free lunch" så jeg fikk ikke med noe annet en projektoren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lå inn prosjektoren på min Harmony One nå, men fant ikke F22, ble spurt om jeg hadde originalkomtrolleren og da jeg ikke hadde det lå den inn en som lignet, F1.

Men jeg får selvfølgelig ikke prøvd siden jeg ikke har prosjektor, så vet ikke om den ligner "nok"...

Du kan jo evt ta kontakt med produsenten og høre om fjernkontrollene til de forskjellige prosjektørene er like..

Håper det hjalp iallefall!

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne i dag, og veldig fornøyd så langt!

Jeg lurer på 1 ting Jeg har en Cambridge 740A forsterker, og ett trykk på volum opp på harmony touch gir 3 hakk økning på forsterkeren. Er det noen som vet om jeg kan justere på noen måte slik at ett trykk på harmony gir +1 økning på forsterker?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan legger en inn iconer til tvkanalene manuelt?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Harmony Touch på Elkjøp i går, og sliter med å få touchskjermen til å reagere. De fleste ganger jeg prøver å trykke på den reagerer den ikke, og andre ganger reagerer den veldig tregt. Hvis jeg forsøker å trykke flere ganger i rask sekvens, forsøker den å gjøre mange kommandoer, men det skjer ikke før etter rundt ti sekunder.
    Andre som har opplevd dette og funnet en løsning?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbkagder
    Kjøpte Harmony Touch på Elkjøp i går, og sliter med å få touchskjermen til å reagere. De fleste ganger jeg prøver å trykke på den reagerer den ikke, og andre ganger reagerer den veldig tregt. Hvis jeg forsøker å trykke flere ganger i rask sekvens, forsøker den å gjøre mange kommandoer, men det skjer ikke før etter rundt ti sekunder.
    Andre som har opplevd dette og funnet en løsning?
    Gjelder dette alle kilder/enheter/aktiviteter? Responsen på min er utmerket, ingen delay.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Hvordan legger en inn iconer til tvkanalene manuelt?

iconharmony.com finner du en fin guide på venstre side. Velg den som bruker myharmony.com.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Gjelder dette alle kilder/enheter/aktiviteter? Responsen på min er utmerket, ingen delay.
    Takk for svar. Det er ingen problem med delay mot selve enhetene. Problemet ligger i selve skjermen. Har lagt ut en video som viser hva som skjer når jeg forsøker å navigere på den.

Harmony touch problem - YouTube

Når jeg swiper på hovedsiden for å f.eks. komme meg til "innstillinger" lever skjermen sitt eget liv. Noen ganger tror den at jeg vil gjennomføre kommandoen "Se på tv" istedet for den jeg forsøkte å trykke på og begynner å styre de enhetene som hører til denne makroen. Den reagerer heller ikke på enkle trykk på skjermen, og når jeg forsøker å velge en device tror den ofte at noe er galt og forsøker å "fikse det". Det som ofte skjer da er at den slår av alle devicer som er satt opp i kontrollen.
    Når jeg bruker knappene på toppen av fjernkontrollen reagerer skjermen noen ganger og forsøker å utføre makroer, selv om jeg ikke har vært borti selve skjermen.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tbkagder
    Takk for svar. Det er ingen problem med delay mot selve enhetene. Problemet ligger i selve skjermen. Har lagt ut en video som viser hva som skjer når jeg forsøker å navigere på den.

Harmony touch problem - YouTube

Når jeg swiper på hovedsiden for å f.eks. komme meg til "innstillinger" lever skjermen sitt eget liv. Noen ganger tror den at jeg vil gjennomføre kommandoen "Se på tv" istedet for den jeg forsøkte å trykke på og begynner å styre de enhetene som hører til denne makroen. Den reagerer heller ikke på enkle trykk på skjermen, og når jeg forsøker å velge en device tror den ofte at noe er galt og forsøker å "fikse det". Det som ofte skjer da er at den slår av alle devicer som er satt opp i kontrollen.
    Når jeg bruker knappene på toppen av fjernkontrollen reagerer skjermen noen ganger og forsøker å utføre makroer, selv om jeg ikke har vært borti selve skjermen.
    Den der er det bare å levere tilbake. Du kan imidlertid prøve en factory reset først.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den der er det bare å levere tilbake. Du kan imidlertid prøve en factory reset først.
    Forsøkte factory reset, men skjermen er like ute å kjøre fortsatt, så da blir det retur i morgen. Takk for svar.

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk fra en one (har dog vært defekt et års tid) til touch, hoppet på tilbudet til Elkjøp. Førsteinntrykket er greit, men savner nok one litt, spesielt "forsidebilde" bare kan vise en og en aktivitet og ikke tre? som one kunne. Den er jo også litt for følsom når man blar bortover, lett å komme borti en annen aktivitet. Føler kanskje oppsettet med eget program funket bedre enn å gjøre det via nettleser, men det kan sikkert gå seg til.

Er det noen som vet om man kan slå av funksjonen som gjør at fjernkontrollen slår av de enhetene som ikke er med i en aktivitet når man bytter aktivitet?
    (puh, lang og dårlig setning..)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I myharmony.com gjøres det på følgende måte:

På venstre side velger du "Komponenter"

Deretter hvilke(n) komponent(er) du vil skal stå på hele tiden.

Under f.eks Blu-ray spiller velger du "Endre komponentinnstillinger"

Så "Strøminnstillinger"

Der velger du "Jeg vil at denne komponenten skal være på hele tiden"

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maze4real
    I myharmony.com gjøres det på følgende måte:

På venstre side velger du "Komponenter"

Deretter hvilke(n) komponent(er) du vil skal stå på hele tiden.

Under f.eks Blu-ray spiller velger du "Endre komponentinnstillinger"

Så "Strøminnstillinger"

Der velger du "Jeg vil at denne komponenten skal være på hele tiden"
    Takker

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Har akkurat kjøpt meg harmony touch, er enda i innkjøringsfasen, men virker veldig bra.

Er en ting som har irritert meg ganske mye da, det er at når jeg er inne i menyen til panasonic tv'en min så gir harmonyen 2 klikk på piltastene selv om jeg bare trykker en gang. F.eks når jeg skal skifte mellom bildeinnstillingene, så må jeg opp og ned eller at og fram flere gang før jeg kommer på akkurat den innstillingen jeg vil på.

Noen som vet hvordan man fikser dette?

Ellers merker jeg at når/om alt blir innstillt på alt utstyret mitt som jeg vil ha det, er denne fjernkontrollen helt genial, slipper å skifte mellom ørten fjernkontroller for å gjøre enkle ting som å slå på/av, skifte kanaler og justere lyden.

Går det ant å deaktivere spesifikke knappper på de forskjellige kontrollene?
    F.eks fjerne lydjusteringen for TV'en sånn at jeg aldri stiller på den selv om jeg har vært inne på tv "delen" på touchen, sånn at den heller ALLTID stiller lyden på reciever isteden?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedr 2 klikk reg på 1 trykk så kan du sende mail til kundesupport. Da justerer de "repeats" for deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hva er best pris på denne nå?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arbonax
    Hva er best pris på denne nå?
    Logitech Harmony Touch - Fjernkontroll - Finn laveste pris, omtaler og informasjon

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedr 2 klikk reg på 1 trykk så kan du sende mail til kundesupport. Da justerer de "repeats" for deg.
    Jeg la merke til at harmonyen jeg har hadde to forseglinger, kanskje noen leverte den inn pga av dette.

Får vel ta kontakt med kundeservice da. Burde jeg ringe eller sende mail?

Jeg kjøpte den på netonnet for 1200kr, var billigste jeg fant, gratis frakt

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •