IR over Cat5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: IR over Cat5

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question IR over Cat5

Er det noen som har erfaring med å distrubere IR over cat5? Jeg har en HDMI over cat5 extender som funker bra, men jeg trenger fremdeles en løsning til IR. Rf passer ikke, fordi det er for langt mellom stua og kjelleren, og jeg har netverk kabler gjennom hele hus så vil gjerne bruke de (jeg har CAT6-STP). jeg fant en tråd om dette emne men det var ikke et klart svar, så jeg prøv igjen.

Sorry about the crappy norwegian - quite a tricky language you guys have got over here.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva slags fj.kontroll skal du bruke? Global Cache har interresante produkter for styring over nettverk med bl.a IR. Om du bruker en fjernkontroll over nettverket er det enkelt, men det er mulig det lar seg løse med en vanlig IR fjernkontroll og..?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Global Cache har gode produkter - det visste jeg ikke. Det ser ut at jeg trenger en GC100+GC-BL2 IR Blaster+GC-RG1 General IR Receiver. Men for en brukt GC100 er det £70 + MVA + vår vanvittig gebyr for å finne ut hvor mye skatt de vil kreve. Det er derfor antageligvis best at jeg komme tilbake til cable solutions og kjøp en extra HDMI+IR balun; de selger en refurb til $120.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan prøve dealextreme, det er jo opp og ned med kvaliteten på produkter derfra, men billig er det uansett... Jeg har en HDMI Over CAT5E / CAT6 Extender Wall Plate - Free Shipping - DealExtreme på vei i posten, kan gi en lyd om jeg får den til å virke.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wellspokenman
    Global Cache har gode produkter - det visste jeg ikke. Det ser ut at jeg trenger en GC100+GC-BL2 IR Blaster+GC-RG1 General IR Receiver. Men for en brukt GC100 er det £70 + MVA + vår vanvittig gebyr for å finne ut hvor mye skatt de vil kreve. Det er derfor antageligvis best at jeg komme tilbake til cable solutions og kjøp en extra HDMI+IR balun; de selger en refurb til $120.
    Hva med å se hva du kan få til med iTach til GC? Billigere enn GC100 og gjerne mer fokusert mot oppgaven... Rundt 1000kr stk for iTach...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •