Valg av mobil Huawei eller Sony/Sony Ericsson

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av mobil Huawei eller Sony/Sony Ericsson

Prøver å finne ut hvilken telefon jeg skal velge. Har vært på elkjøp i dag og testet en del telefoner.

Står nå mellom:

TEST: Huawei U8860 Honor - Amobil.no

TEST: Sony Ericsson Xperia Arc S - Amobil.no

TEST: Sony Ericsson Xperia Ray - Konklusjon - Amobil.no

Lyntest: Sony Xperia U - Mobili.no

Denne siste her har jeg ikke testet da den ikke har kommet i butikken ennå.

Har i dag Sony Ericsson ELM J10i2, så vil bli en stor forandring uansett valg, telefonen kommer til å bli brukt mye til musikk lytting.

Er det noen som har noen positive eller negative erfaringer med disse telefonene?
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

huawei

Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Prøver å finne ut hvilken telefon jeg skal velge. Har vært på elkjøp i dag og testet en del telefoner.

Står nå mellom:

TEST: Huawei U8860 Honor - Amobil.no

TEST: Sony Ericsson Xperia Arc S - Amobil.no

TEST: Sony Ericsson Xperia Ray - Konklusjon - Amobil.no

Lyntest: Sony Xperia U - Mobili.no

Denne siste her har jeg ikke testet da den ikke har kommet i butikken ennå.

Har i dag Sony Ericsson ELM J10i2, så vil bli en stor forandring uansett valg, telefonen kommer til å bli brukt mye til musikk lytting.

Er det noen som har noen positive eller negative erfaringer med disse telefonene?
    Kjenner noen som har Huawei u8860 honor. Godt fornøyd og byggekvaliteten er ikke værst. Helt grei og responsiv skjerm også. SE sine mobiler har jeg litt dårlig erfaring med. For det første er de trege til å oppdatere android. for det andre har det vært diverse feil som har oppstått. Sitter nå med en xperia p (ikke min mobil) som har gått dunken. Jeg anbefaler deg å prøve huaweien fordi det er en god billig mobil.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Junior på 14 har en Huawei, er ikke sikker på om det er samme modell som du har linket til, men den kostet omtrent det samme for et års tid siden. Han er rimelig fornøyd, men sliter litt om vinteren, skjermen krangler og blir lite responsiv når den blir litt kald (han står en del på ski). Og den oppførte seg litt pussig her i forrige uke: tappet batteriet i løpet av noen timer selv med wifi avslått og var generelt ustabil, men nå har den plutselig begynt å oppføre seg normalt igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •