Problemer med iphone gjenoppretting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med iphone gjenoppretting

Da jeg skulle oppgradere til ios 5.0 i dag så gikk selve oppgraderingen knirkefritt, men så skulle itunes gjenopprette iphonen og da låste det seg selvsagt....
    Da jeg går inn igjen for å starte gjenoppretting på nytt så går det en liten stund, så restarter telefonen seg og da blir gjenoppretting avbrutt og den spør om å fortsette.Klikker ja på dette.
    På telefonen står det at sim kort er låst og når jeg slår inn pin kode så går den til oppsett av ny tlf. Og hvis jeg følger trinnene her så går den til "koble iphone til itunes" og når jeg gjør det så får jeg opp feilmelding om at gjenoppretting ikke går....Har prøvd å holde inne hjem knapp og låseknapp for å restarte på den måten men det går liksom ikke... Noen som har vært borti dette og vet hva som må til? Den er ikke jailbreaket.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er mildt sagt ikke den eneste. Ta en titt på side 59 i Apple-tråden for å se hva de andre har gjort for å løse dette: http://avforum.no/forum/klubb-entusi...traden-59.html

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for link
    Det har imidlertid løst seg til en viss grad.Alt virker bortsett ifra at det er en god del programmer som har blitt borte....ligger verken på telefonene eller itunes...Men de kan jo lastes ned på nytt.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det være at du glemte å overføre alle kjøpene dine fra telefonen til iTunes før du kjørte oppdateringen?

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett par av programmene som ble borte skyldtes nok det jaops:

Men ett par andre program var ikke installert men de lå i lista på itunes, bare at haken for å synce dem var borte. Uansett, nå er den i orden igjen.
    Liker den nye måten for varslinger og at man kan starte kameraet lettere enn før.

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du vil ha oversikt over alle dine kjøpte/nedlastede apps kan du kikke på Appstore, oppdatering,"Purchased" og "Not on this iPhone"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •