Harmony 1100 hjelp pls =)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony 1100 hjelp pls =)

Ok.. da har jeg satt opp denne flere ganger og det har fungert fint ..
    Men en ting har irritert meg noe , man får jo en masse knapper man ikke vil ha på harmonyen uansett om man vil eller ikke ? gjør jeg noe feil?
    De første gangene jeg satt den opp overførte jeg bare alle infrarøde kommandoer .. og lista ble grise lang..
    Så da tenkte jeg .. aha nå skal jeg sette opp min egen liste med hva jeg vil ha av knapper og gi de egne navn.. og overføre bare med den Overfør ny kommando.. altså en og en .
    Gjorde dette : overfør ny kommando (CD/DAC) ville ha dette navnet i stedet for tv/cd som det står på onkyo fjernkontrollen .. slik at jeg lettere skulle se på kontrollen at det er den dacen er koblet i for musikk fra pc og cd spilleren. Men oppdaget at navnene jeg ga knappene spilte jo ingen rolle for de tok sine egne navn allikevel .. men jeg tenkte ok det er jo greit..
    Så oppdaterer jeg kontrollen og finner ut av at jeg har fått alle de andre knappene fordet .. hva gjør jeg galt ??

også del to av problemene ..
    Når jeg setter opp aktivitetene mine .. f.eks Se på tv så ber jeg den : først skru på hd pvr boks .. så tv på hdmi1 så onkyo på cbl/sat .. og det funker jo .. og jeg fikk spørsmål vil du styre volumet med reciever ? JA det vil jeg .. men dette fungerer nå ikke lengre .. fungerte med emotivaen og pioneeren .. hva har skjedd ?

hadde vært knall om noen kunne pekt meg i rett retning ..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant ut det med volum styringen .. den lå under aktivitetene selvfølgelig .. DoH .. knapper virker det ikke som om man kan velge selv eller plassere selv på displayet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •