Anngående Samsung Galaxy Tab P1000 og audio out.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anngående Samsung Galaxy Tab P1000 og audio out.

Hei, eier denne Taben og har Spotfiy premium på den. Noe som igjen fører til at jeg kunne godt tenke meg å bruke denne som "kilde" i mitt stue anlegg.

Nå er jeg jo ganske audiofil ( signatur ) og om dette skulle vært aktuelt måtte jeg fått lyden ut fra den digitalt. Det jeg lurer på er om det kan være mulig å få lyd ut fra usb utgangen ?( Jeg kaller den det da det er usb i andre enden av kabelen) Da kunne jeg isåfall bare kjøpt meg en
    USB A til B adapter til 100 lappen og koblet den direkte i Hegel USB Dacen min.

Har prøvt å google en del men finner ikke ut noe fornuftig. Det finnes jo kabler som går ut av denne usb/eller lade utgangen med analoge audio phono kabler i andre enden. Men da er jo signalet analogt og skaden gjort .

Håper dere forstår spørmålet . Burde jo vært meget interresant for flere audiofile dette spørsmålet, da den kan erstatte en evt pc for avspilling fra spotify o.l.

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hmm

Regner med det ikke går da de ikke er noen svar

Dette kan muligens være en "brukbar" løsning dog med denne docken :

Komplett.no - Samsung Desktop Docking

Denne har jo Hdmi out, som jeg kan koble til tv og ta lyden optisk ut fra tv til dac. Ikke like bra som direkte men kan kanskje virke tilfredstillende. Spørmålet blir jo da om det blir gjort noen Digital-Analog-Digital konverteringer på veien.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •