Bruke mobiltelefon som kilde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bruke mobiltelefon som kilde?

I dag har jo veldig mange av oss massevis av musikk på telefon. Spotify er ihvertfall ganske vanlig, og mange har den linket opp mot bilanlegget sitt, enten iform av kabel eller bluetooth.
    Har fundert over hvordan jeg kunne få spotify direkte inn på reciveren min uten å bruke noen mediaspillere, eller å måtte kjøpe reciver som har dette innebygd. Kom da til å tenke på bilspillere, og forbant meg på at det måtte finnes en liten gadget som kunne gjøre som i bilen, nemlig trådløs avspilling ifra mobiltelefon til reciver via bluetooth.
    Og i dag, etter masse googling snubla jeg over denne lille saken: Belkin’s Bluetooth Music Receiver. Etter litt lesing på nettet fant jeg en Norsk nettbutikk som solgte denne, og bestilte umiddelbart.
    Nå gjenstår det bare å se om 500 lappen var bortkastet.

Belkin’s Bluetooth Music Receiver is the Ultimate Music Extender from your Bluetooth Device to Your Stereo — HighTechDad HighTechDad

To be contineued

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blæh!
    I dag har jo veldig mange av oss massevis av musikk på telefon. Spotify er ihvertfall ganske vanlig, og mange har den linket opp mot bilanlegget sitt, enten iform av kabel eller bluetooth.
    Har fundert over hvordan jeg kunne få spotify direkte inn på reciveren min uten å bruke noen mediaspillere, eller å måtte kjøpe reciver som har dette innebygd. Kom da til å tenke på bilspillere, og forbant meg på at det måtte finnes en liten gadget som kunne gjøre som i bilen, nemlig trådløs avspilling ifra mobiltelefon til reciver via bluetooth.
    Og i dag, etter masse googling snubla jeg over denne lille saken: Belkin’s Bluetooth Music Receiver. Etter litt lesing på nettet fant jeg en Norsk nettbutikk som solgte denne, og bestilte umiddelbart.
    Nå gjenstår det bare å se om 500 lappen var bortkastet.

Belkin’s Bluetooth Music Receiver is the Ultimate Music Extender from your Bluetooth Device to Your Stereo — HighTechDad HighTechDad

To be contineued
    Spennende! Er på utkikk etter noe lignende.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge på denne: QED uPlay Bluetooth-receiver | Hi-Fi Klubben
    men etter å ha lest nøye igjennom teksten så jeg at det er snakk om en mottaker og en sender, og derfor ubrukelig slik som jeg hadde tengt.

Når belkin saken kommer skal den testes med allt mulig utstyr. ifra en gammel sony ericsson til både android og apple. Og selfølgelig forskjellige anlegg med tanke på lydkvalitet osv....

Men nå er det opp til posten, og langhelg... Men den som venter på noe godt...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En venn av meg har denne: Trigcom / BlackBerry® Stereo Gateway Bluetooth og er fornøyd med den. Kanskje et alternativ?

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blæh!