Garanti på Ipod touch

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer CV-Gunnar96 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Garanti på Ipod touch

Hei

Jeg greide selfølgelig og miste ipodden min i gulvet,noe som resulterte i at skjermen knuste. Har jeg da en slags garanti på den? Jeg har ikke kvittering på den eller noe..

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må nok skuffe deg der. Er ingen garanti på slike ting.

Det du kan gjøre er å se om du muligens har en innbo eller reiseforsikring som kanskje kan dekke den, men igjen så kan det hende egenandelen blir så høy at det ikke lønner seg.

Eventuelt kan du reklamere på den til Apple norge eller hvem som er importør, komme med en litt lusen forklaring på hvordan det skjedde og at du mente den burde tåle såpass, men at du ikke har kvittering gjør det vanskelig.

Jeg ville nok bare bitt i det sure eplet og brukt den som den var, om ikke kastet den om den ikke fungerte i det hele tatt.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar96
    Hei

Jeg greide selfølgelig og miste ipodden min i gulvet,noe som resulterte i at skjermen knuste. Har jeg da en slags garanti på den? Jeg har ikke kvittering på den eller noe..
    Vell, det er ikke garanti på slike saker som det der, siden du selv mistet den i gulvet. Men om du har noe form for forsikring på selve produktet, eller evt en reise forsikring som dekker skader når du beveger deg utenfor ditt eget hjem så må d vell være mulig å ta den der.

Om du har handlet den på internet, elkjøp ell lignende så skal di ha kviteringen på data, å trenger derfor ikke nødvendigvis å ta vare på den selv uans om det er annbefalt.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også, om du er litt nevehendig så kan du fikse skjermen selv. Ny skjerm koster så godt som ingenting, å verktøysett for å gjøre dette koster heller ikke mye..

Ebay er en fin ting

Tror kanskje iUtstyr.no, Stort utvalg av mobil og iPod tilbehør har!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •