Ørepropper til trening

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ørepropper til trening

Ettersom mine Sennheiser CX380 har knekt i festet til jacken så må jeg ha nye propper.

Har sansen for disse men de er ikke lengre i salg og lurer på om noen har tips til nye propper.
    Ønsker helst noen som har asynkron ledning og helst ganske lang, samt tåler litt svette.

Har tidligere også hatt CX300 og vært veldig fornøye med disse men de har gjemt seg et lurt sted så hvor de befinner seg er ukjent.

Har kikket på nye 680 serien men de ser ikke helt ut til å være etter min smak da de har merkelige festeanordninger (noen erfaringer?), eller at de har den volumkontrollen som henger midt på ledinga, noe jeg ikke helt kan tenke meg.

Noen tips?

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer selv et par MDR-AS40EX (MDRAS40EX) : Hodetelefoner : Sony. Har et par SE-CL30 (Archived) - Pioneer Europe fra før av, men er ikke fornøyd med disse. Selv om det medfølger tre forskjellige størrelser på ørepluggene, så synes jeg de er ubehagelig å ha i ørene, samt at de faller ut HELE tiden under trening.

Følger med tråden for å se om det dukker opp noen gode forslag. For min del så er det en fordel at de kan brukes sammen med ski- sykkelhjelm.

Newcomer El_oso sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    226
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe dyre, men ut fra hva jeg leser så virker de lovende PowerBeats by dr.dre ørepropper - Hvit - Hvit

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av El_oso
    Noe dyre, men ut fra hva jeg leser så virker de lovende PowerBeats by dr.dre ørepropper - Hvit - Hvit
    Her har du en litt lavere pris på de..
    Beats by Dr. Dre PowerBeats-hodetelefoner i øret med ControlTalk, fra Monster - Apple Store (Norge)

Er egentlig langt over mitt budsjett men jeg liker å kjøpe bra når jeg kjøper noe..
    Har allerede Sennheiser trådløse og AKG klokker med tråd og disse var begge dyrere enn disse..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Muligens ikke helt hva jeg ser etter de der ettersom det står de er laget for å spille musikk mens man fortsatt kan observere lyden utenfra.
    Jeg ønsker å ha det totalt isolert så jeg ikke trenger å spille så høyt.. Må være litt forsiktig så en ikke blir døv før man passerer 50

I tillegg liker jeg å høre lydbøker om jeg f.eks. tar meg 45 minutter på sykkelen på studio og da er det greit å isolere ut mest mulig støy fra lokalet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv powerbeats fra monster....er ganske fornøyd med disse, syntes de isolerer bra lyder utenfra, jeg kan fint høre min musikk på treningsstudioet uten å måtte skru opp mye. Det følger med flere propper til å feste på, slik at du finner den som passer best. Lyden er monster lyd, MYE bass....men det er gøy på trening De sitter 100% fast i og med at du har bøylen som sitter over øret. Anbefales.
    Primare SPA 23 - SA Explorer Master - XTZ 12.16

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •