Dr. Dre / Monster Beatbox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dr. Dre / Monster Beatbox

Hei, jeg har akkurat bestilt meg en Dr. Dre Beatbox fra Monster Cable. Kan bassen på denne måle seg med de største fra SVS/Epic/Elemental Designs?

Ok, spøk til side. Er det noen som har noen erfaringer med denne boksen og har lyst å fortelle litt, så jeg kan skape meg noen forventninger om hva jeg får?

Skal selv lage en liten gjennomgang av den når den dukker opp.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NB! Du kan kun avspille musikk fra Dr.Dre på denne beatboxen, og tilkobling av utstyr er kun mulig med de dyreste stumpene fra Monster Cable.
    Skulle vel være bra saker den beatboxen. Vi kunne jo satt av en helg for sammenligning mot min Go+Play...

"Bringlyd arrangerer portabel hifi-messe midt i bakken i Hemsedal fredag den 25/2"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tar den gjerne med meg til Hemsedal 25/2 jeg, så får jeg brukt de nye skiene samtidig. Eneste er at jeg trenger mye skjøteledning, ikke noen mulighet for batteri på beatboxen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde du spøkte da du sa man bare kunne spille Dr. Dre på dette anlegget. Faktisk er Dre/Eminem/Jay-Z de artistene som låter helt gull på dette anlegget. Pop som Rihanna og Lady Gaga stortrives også. Når man går over på rock så føler jeg at gitar og tromme forsvinner litt, fokus er på god vokal og bass hele veien.

Alle som har vært innom titter både 5 og 10 ganger for å forstå hvordan en så liten dings kan låte som om jeg har ett par fronthøyttalere i budsjettklassen og en 12" fra fence eller annet rimelig oppsett.

Jeg skal prøve å forske litt på plassering, men 3 av 4 hjørner i partystua er allerede befolket av tunge møbler.

Den er kanskje ikke noe portabelt diskotek, men den er løsning nummer 1 for vorspiel på hytter og hotellrom. Trenger jeg mer futt har jeg alltids 100 kg med aktiv Turbosound (smerte å dra med seg).

Størrelsen tatt i betraktning, denne dingen spiller høyt og pent nok til at man fyller ett rom på 25 kvadrat med musikk så høyt som at man må rope til hverandre for å kommunisere, og lyden er mer enn godkjent på dette volumet (max).

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he, det er godt at du er fornøyd!