Ørepropper til trening!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ørepropper til trening!

No har pinnekjøttet, cola, og sjokoladen lagt seg flott rundt magepartiet så då er det på tide å begynne å forbrenne litt kalorier(pluss at eg trenger å forsterke rygg og skuldermuskler pga. kokkeyrket) så eg trenger nokon ørepropper i en prisklasse på maks 400kr som er brukande til å spille av musikk med en fin bass og ikkje noko skrikete diskanter som prøver å sprenge trommehinna, må også være lettdrevne da eg har hivd inn ein bestilling på iPod Shuffle som skal bli min nye treningskamerat
    Er vel ikkje så altfor mykje å velge mellom i denne prisklassen, men har sett på desse, Komplett.no - Sennheiser CX 270
    Dei virker jo ok? Nokon som har tips?

Gidder ikkje legge ut i det vie og det breie siden eg kun skal bruke dette på treningsstudio og ikkje heime. Der tar dei nye BeyerDynamic seg av jobben strålande

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er på jakt etter det samme som deg, da jeg synes at mine Bose In-Ear ikke sitter godt nok fast til treningsbruk.

cdon.com har Sennheiser CX500 på tilbud nå: Sennheiser CX500 - Black - Elektronikk - CDON.COM

En kamerat bruker Koss Spark Plug, og er storfornøyd med de til treningsbruk:
    Koss Spark Plug - Elektronikk - CDON.COM

Ellers er vel de gode gamle Koss Porta Pro å anbefale (har slike også): Koss Porta Pro - Classic - Elektronikk - CDON.COM

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •