HJELP pioneer slx 72 fjernkontroll/vs-logitech harmony one

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HJELP pioneer slx 72 fjernkontroll/vs-logitech harmony one

ja min kontroll fant eg på gulvet etter en fest tror eg, den var da halvei åpen da den switch knappen nede der var utav men setter denne på plass så virker den ikje, virker som om det er noe knekt på den, meen skal det noen slags skinne/folie inni denne knappen mot den skinen på selve kontrolen om dere forstår
    kjøpte en logitech mot denne da slik at eg hadde en kontroll meeen den virker jo kun på volum tastene å selve touch måten den støtter ikje noen av menyene som home/meny/return/ok/reciver/tune /preset
    koffer vil den ikje det
    noen bilder her om det er te hjelp

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Pioneer-fjernkontrollen er et mareritt å få erstattet med en Harmony, og sikkert de fleste andre multi-fjernkontrollene der ute.
    Du må konfigurere de aller fleste knappene manuelt, og likevel vil de kun fungere i bestemte settinger, dvs knappene på pioneer-kontrollen sender forskjellig kommando basert på hvilken input som er valgt eller hva slags meny du er inne i.

Jeg er også interessert i tips om hvordan Harmony One kan bli en god erstatter for pioneer-kontrollen
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •