Nytt headsett, 1500 +/- - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Intel94
    Mottok mine DT770 PRO 32ohm idag og er KJEMPEFORNØYD! Syns det spiller kjempebra både tilkobla forsterkern og PCen. Korleis det blir på ein hodetelefonforsterker tørr eg nesten ikkje tenke på
    Har BeyerDynamics DT770 80 Ohm samt Meier Audio Corda 3Move i to år no, og er svært godt nøgd. Det er ein stor forskjell å ha ein ekstern DAC enn den som er i jobbmaskina mi i alle fall (stort og dyrt utviklerbeist frå HP).

Om du er usikker på kva for ein DAC/amp du har lyst på, les vidare på til dømes UPDATED 2/22 REVIEW 13 USB DAC amp - Predator, Pico, 2/3MOVE, D10 D3 D2 Viper/Boa D1, Lyrix, MicroAmp, Vivid V1, Nuforce, XM5 - Head-Fi.org Community - dei fem øverste (deriblant 3Move) er alle svært gode valg ifylgje anmeldaren.

/ Good afternoon, ladies and gentlemen! /
    / This is Billy McKloski from Palm Springs reporting for NBC Sports of America. /
    / Twenty seconds to the start of the thirty-first formula race on a hot sunny afternoon here in California. /

Intermediate thode sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd Shure SRH840 som kan si noe om disse i forhold til DT770? Jeg ser på headset om dagen og må velge mellom disse, men det er vanskelig for meg å få prøvd iogmed at jeg er i militæret på en svært øde plass langt nord.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jr. har lånt mine Audio-Technica ATH-M50 til gaming/chat (og litt musikk) da hans egne ble spist opp av katten (ledningen).

I går kjøpte jeg disse til ham:

http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=153225789

og kommentaren var: "ja, de var greie"

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •