Trenger en god erstatning for AudioPro Porto

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger en god erstatning for AudioPro Porto

Nå har jeg blitt ganske lei av Portoen og vurderer å legge den ut på bruktbørsen for å kjøpe annet. Planen var å ha en god bærbar lydkilde for iPod og radio. Men, radio-delen er jo på grensa til elendig. Mens vi bodde i Oslo fungerte den greit nok, men er ganske pinlig å måtte bære den bort til vinduet midt i Lillehammer for at den skal ta inn P4. I tillegg er det for lav brukervennlighet med mekanisk bryter for å bytte mellom strømtilførsel og lading av batteri. Den støtter heller ikke lading av iPod Touch, slik at jeg med jevne mellomrom må ta den ut og sette den på lading. Ikke er jeg imponert over lyden heller. Mange bekker store og små blir fort en stor å og jeg lurer på om dere har tips til andre produkt som kan gjøre meg fornøyd? Den kan godt være en fryd for øyet i klassen med Geneva slik at den tar seg godt ut på øya i det nyoppussede kjøkkenet vårt, men den skulle også vært oppladbar så den kan tas med ut på tur. Blir løsningen en Geneva (har ikke hørt lyden på den lille riktignok) på kjøkkenbenken og en en Tivoli Pal på tur? Har dere andre erfaringer med Porto-en?

Håper dere kan hjelpe for kona mobber siden jeg kom hjem med "verdens beste iPod-høytaler" (refererte til denne: Verdens beste iPod-anlegg? - teknofil.no........

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sonos

Hey

Sjekk ut sonos sine løsninger. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg squeezbox, helt til jeg kom over sonos sine produkter og løsninger. Kan enten kobles til ditt eksisterende anlegg eller du kan kjøpe de trådløse spiller enhetene (må ha strømkabel). Du får lagt spotify kontoen din inn, det er internett radio, og det beste av alt er at du ikke trenger ta på verken pc eller tv for å styre den. Har du en smart telefon, apple eller android, så får du lastet ned kontroll enhet til denne og du går inn på denne for å velge hvilket system du skal spille i tillegg til om du vil spille fra spotify kontoen eller nett radio. Kanskje litt rotete forklart, men det er kanksje noe av det letteste samtidig mest geniale løsningen jeg har vært borti. Kjøpte mitt hos hifiklubben. Sjekk ut linken under:

Søkeresultater

Du kan velge mange forskjellige løsninger. Jeg har en enhet koblet til anlegget i stuen. En trådløs høytaler på badet og en på soverommet. Lastet ned sonos appen på telefonen til meg og samboeren, og når hun er på badet kan hun velge sine sanger på den mens jeg spiller noe helt annet i stuen. Høy WAF over dette i leiligheten min da det er lettvint og det ser bra ut (farge svart eller hvit).

Håper det hjalp noe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •