Ny fjernkontroll ...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny fjernkontroll ...

Hei

Etter å ha kikket litt her så har det gått opp for meg at jeg rett og slett ikke kan leve uten en universalkontroll

Har kikket litt rundt og kommet til at for meg så vil det nok holde lenge med en enkel Logitech sak, spørsmålet blir da hvilken ???
    Valget står vel egentlig mellom disse 3 :
    Logitech Harmony 300i
    Logitech Harmony 600
    Logitech Harmony 700

Hvilken bør jeg velge og hvorfor ?

BTW, er det noen som vet hvor mange enheter 300i kan styre ?

Takk for alle gode innspill

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 300i i stua selv og er fornøyd med den, men angrer på at jeg ikke kjøpte 600. Bare én aktivitet er litt lite til tider (men egentlig alt jeg trenger til stuebruk).
    300i kan styre 4 enheter.

Newcomer Lars_N sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gå for 600!

300 blir fort for begrenset og 700 er ca akkurat samme som 600 bare at du betaler ekstra for fargeskjerm og ladestasjon/batteri. Mulig den også kan styre noen flere enheter?

Jeg personlig synes det er greit å slippe ladestasjon. Har en utgått 555 uten oppladbare batterier og bruker maks 3aaa per halvår.

Test av 600 her:
    Fjernkontroll: Logitech Harmony 600 fjernkontroll - DinSide Data

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for kjappe svar, og den linken til test av 600 var super, var også en videre link der til test av 300i, og da fikk jeg svar på hva som menes med 1 aktivitet, og det blir nok litt lite for meg
    700 styrer vel 6 apparater, et mer enn 600, tror nok jeg kunne klart meg med 600 men den er sølvfarget og jeg ville helst hatt en sort, er ikke mer enn 210 kr i prisforskjell hos Lefdal så hva jeg velger blir nok avgjort når jeg har begge to i hånden i butikken

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en tur å kikket i dag og kom over en som heter Harmony555, denne skulle vistnok kunne gjøre det samme som 600 men takler opp til 15 enheter mot 600 sine 5 enheter, prisen er den samme så da er det vel ikke ikke så mye å lure på eller ?

Newcomer Lars_N sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv 555 og svigers har fått en 600 av oss.

Skulle jeg valgt i dag ville jeg valgt den nyere 600 foran 555 med mindre jeg hadde behov for å styre mer enn fem enheter. Liker selve kontrollen og knappeoppsettet på 600 bedre og skjermen har blitt mye lettere å lese. En annen fordel er at den har dedikerte direkte aktivitetsknapper til tre aktiviteter, slik at en slipper å gå inn via LCD-displayet.

Jeg er likevel godt fornøyd med min 555 og kan ikke annet enn å anbefale den heller. Hvem som er penest er jo også subjektivt. Her er for øvrig en test av 555: Test: Logitech Harmony 555 - teknofil.no
    Kan tenke meg at 600 bruker litt mer batteri enn 555 (som holder ca et halvt år), men dette er en ren spekulasjon.

Når det gjelder 700 bruker denne som nevnt tidligere oppladbart batteri. Hvis du foretrekker dette samt muligheten til å styre den ekstra enheten det nok det rette valget, men personlig synes jeg det er en fordel å slippe ladestasjonen og jeg ville spart pengene og kjøpt en 600.

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    700 har ikke ladestasjon, den bruker 2 AA batterier som lades med en micro-usb kabel (samme som alle nyere mobiler bruker)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •