Nevo S70 - programere "hard keys"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nevo S70 - programere "hard keys"

Hei!

Har støtt på en liten utfordring med min Nevo S70. Jeg driver og lagrer noen "makroer" og får ikke endret funksjoner på de faste knappene. Mener jeg har fått til dette tidligere, men står helt fast nå. Alle knapper på alle enheter er i utgangspunktet lært på den manuelle måten (fjernkontroll mot fjernkontroll) og alt virker som det skal. På SE PÅ TV makroen min ønsker jeg naturligvis at den faste volumknappen skal styre tv-volumet, mens jeg ønsker at kanalskift skal styre Canal Digital boksen. Jeg får som sagt ikke endret funksjoner på de faste knappene og står dermed litt fast. Noen som kan guide meg videre?

DF

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dfarno
    Hei!

Har støtt på en liten utfordring med min Nevo S70. Jeg driver og lagrer noen "makroer" og får ikke endret funksjoner på de faste knappene. Mener jeg har fått til dette tidligere, men står helt fast nå. Alle knapper på alle enheter er i utgangspunktet lært på den manuelle måten (fjernkontroll mot fjernkontroll) og alt virker som det skal. På SE PÅ TV makroen min ønsker jeg naturligvis at den faste volumknappen skal styre tv-volumet, mens jeg ønsker at kanalskift skal styre Canal Digital boksen. Jeg får som sagt ikke endret funksjoner på de faste knappene og står dermed litt fast. Noen som kan guide meg videre?

DF
    Du kan også progrmmerere de faste kanppene, men du må velge et høyere nivå. Velg hovedknappen for det enheten/rommet du prøver programere.
    Du kan også ringe importøren NCMS.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0