Harmony og XTZ Class-A 100DII

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Harmony og XTZ Class-A 100DII

Har en Harmony 555 som jeg prøver å få til å fungere optimalt mot en XTZ Class-A 100DII integrert forsterker. Problemet er egentlig XTZ'en. Denne har 4 digitale coax innganger + 1 optisk, og remote'en har kun en digital knapp som bare bytter til neste dig. inngang. Dette har de fikset på nyeste XTZ modellen DIII der remote'en har egne knapper for hver inngang (men det hjelper ikke meg:-? ). Jeg bruker i dag 2 coax innganger + den optiske, så for å bytte fra f.eks. coax 1 til optisk må jeg trykke digital på remote'en 4 ganger (som jo er 3 for mye).

Har forsåvidt løst dette tidligere når jeg brukte kun 2 innganger, ved å legge inn sekvens-kommando på '*' knappen, som bytter digital inngang 4 ganger (dvs fra inngang 2 via 3,4 og 5, til 1). Problemet nå når jeg har 3 innganger i bruk er at digital inngang skal byttes varierende antall ganger avhengig av aktivitet.

Det ideelle hadde vært hvis harmony'en kunne kjørt digital kommando riktig antall ganger avhengig av siste aktivitet. Noen som vet om dette er mulig, eller har andre tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problem løst, nå fungerer alt perfekt! En stor takk til Jørgen på Logitech support

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

XTZ Class-A 100DII

Hei,

Er det noen andre der ute med XTZ Class-A 100DII gi meg beskjed eller ta kontakt med Harmony support så skal vi få orden på problemet med bytte av innganger.

Jørgen@Harmony

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer nå å bytte remote til en Harmony 900, ser prisene begynner å nærme seg min smertegrense Vil denne fungere mot mitt system med de endringer du har gjort Jørgen? Tenker på om det nå brukes sekvenser for å bytte innganger, eller om det håndteres på annen måte. Sekvenser støttes ikke på 900'en slik jeg har forstått.
    Forresten, takk igjen for bra oppfølging

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

XTZ Class-A 100DII

Hei,

Denne fiksen vil virke på alle Harmony fjernkontrollene. Når du bytter til en Harmony 900 så MÅ du lage en ny konto. Det er godt mulig at vårt database team ikke har rukket å "fikse" databasen. I såfall så gi meg beskjed så gjør jeg det for deg. Det vil virke når vi er ferdig :-)

Harmony Support

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harmony 900 sekvens

Forstår at Harmony 900 ikke støtter sekvens. Kan det være riktig på en av de mest avanserte fjernkontrollene? Kjøpte denne, og tok for gitt at den støttet dette, så nå sliter jeg litt... noen tips?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •