En universal fjernkontroll som ser bra ut? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    iRule virker jo spennende.

Hvordan er oppsett av dette i forhold til harmony? Er det like enkelt å legge til komponenter og activitys? Hva med iconer og utseende generelt, ligger der ferdige oppsett en kan laste ned?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    iRule virker jo spennende.

Hvordan er oppsett av dette i forhold til harmony? Er det like enkelt å legge til komponenter og activitys? Hva med iconer og utseende generelt, ligger der ferdige oppsett en kan laste ned?
    iRule er veldig spennende, må si det er moro å få være med å få være med fra så tidlig av.

Det er på ingen måte likt Harmony i oppsett, på godt og vondt, men det fremdeles oversiktelig og håndterbart. Aktiviteter kan enkelt lages, men programme lager dem ikke for deg slik som H gjør. Komponent biblioteket er ikke på langt nær så stort som H sitt, men det vokser. Det finnes et stort galleri med knapper og bakgrunner, og du kan laste ned blanke knapper og Photoshoppe alt du måtte trenge. Du kan også lage knapper fra scratch og laste dem opp.
    Går du for dette kan du uansett være trygg på at du får den hjelp du måtte trenge for et fungerende oppsett.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sjekk ut Nevo Q50 som selges her:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

iRule

Har gått til innkjøp av iPad, og sammen med iRuleHD og global cache fungerer dette utmerket! Eneste problem er at det er mangler på lista over enheter som er supportert av systemet. Både TV, BD og Forsterker gikk helt fint, men plages veldig med dekoder fra Homebase. Har en Motorola VIP1910, som jeg mangler HEX koder til, og har ikke kjøpt learning modulen for å lese fra original fjernkontrollen.
    Er det noen her som har denne, evt tilgang til HEX koder for denne Dekoderen?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raymagnu
    Det finnes flere løsninger til iPhone/iPod/iPad, RedEye er nevnt. Selv har jeg valgt en som heter iRule, som er mer fleksibel pr. dags dato.

iRule - iPhone & iPod Touch Universal Remote Control Application. Allowing you to control your home theater.
    Åssen fungere IR-enheten på Irule?

Slik jeg forstår Redeye så må min IPhone/Ipod kobles opp til IR-stasjonens egen WIFI. Det betyr vel at jeg ikke kan være koblet til internett og IR-stasjonen samtidig, er det slik på Irule også? Jeg vil gjerne ha en løsning der jeg kan bruke min Ipod Touch til alt, både til internett og som fjernkontroll samtidig.

Hva koster Irule og er disse å få kjøpt i norge?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Åssen fungere IR-enheten på Irule?

Slik jeg forstår Redeye så må min IPhone/Ipod kobles opp til IR-stasjonens egen WIFI. Det betyr vel at jeg ikke kan være koblet til internett og IR-stasjonen samtidig, er det slik på Irule også? Jeg vil gjerne ha en løsning der jeg kan bruke min Ipod Touch til alt, både til internett og som fjernkontroll samtidig.

Hva koster Irule og er disse å få kjøpt i norge?
    Nå har ikke jeg satt meg veldig inn i Red Eye, regner med at dockingstasjonen integreres i hjemmenettverket så du bør kunne være koblet til nett samtidig.
    RedEye virker bra for en enkel universel fj.kontroll, iRule stiller seg nok en klasse eller 2 over dette, hvertfall på planlagte muligheter.

Med iRule trenger du (som regel) en gateway, og da er Global Cache sine de enkleste. Disse konverterer nettverks signaler fra iPod/Phone/Pad til IR/serie. iRule kan også styre apparater direkte over nettverk hvis apparatene tillater det. (f.eks nyere Denon, Onkyo, Yamaha, Pioneer receivere m.m.) Du kan være koblet opp mot internet hele veien og i tillegg programere inn nettsider direkte i fjernkontrollen om dette skulle være ønskelig. (enkle browser-funksjoner kommer i fremtidig oppdatering)
    Gateway'ene er å få tak i her i Norge, via Presentations Data i Bergen (http://www.pdata.no/). Kjøpte min Global Cache GC100 der.
    Det er langt billigere å bestille fra iRule direkte, de har alt du trenger.

Sjekk ut denne:
    iRule - iPhone, iPod Touch and iPad Universal Remote Control Application. Allowing you to control your home theater.
    Denne:
    Our Products - iRule - iPhone, iPod Touch and iPad Universal Remote Control Application. Allowing you to control your home theater.
    Og denne:
    iRule...introducing a new remote... for the iPhone & iPad - AVS Forum

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •