skal kjøpe nye ørepropper

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skal kjøpe nye ørepropper

som tittelen sier skal jeg handle nye ørepropper, hovedsak til bruk med Ipod.

Har sett mest på Monster Turbine og Beats Tour, og virker som begge er av god kvalitet - men litt mer bass i Beats...

Jeg ønsker ikke å ha "volum" styring på kabel, da jeg bruker ofte dette til trening, og da er det enklest å ha under genser/tskjorte slik kabel ikke henger og slenger og huker seg i ting..

Disse volumstyringene har da en tendens i mitt tilfelle at de ligger i veien, justerer volum når jeg beveger meg, og gjør at ledningen beveger seg dårlige under genser, og derfor at proppene lettere faller ut av øret..

Turbine har jo vanlig rund kabel, og dette funker bra til dette formålet - Noen som har erfaring med den flate Beats kabelen, og vet om det skulle by på noe problemer med bevegelighet med å ha den under genser/tskjorte uten problemer?

Og helt til slutt - hva ville folket anbefalt til variert musikk - liker godt bass og musikk med liv og trykk i, så er ikke noe ulempe om det er best mulig bass..

Newcomer Boyka sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ingen har svart her så tenker jeg kan lufte mine "tanker" .

har ingen erfaring direkte med de du har sett på her. men har testet Beats by Dre. (klokkene) opp mot mine Klipsch Custom 3 (propper), og det var ikke noe store forkjeller, men Custom 3 kan være litt "kjedelige" med Ipod, veldig klar og detaljert lyd, men den tilføyer ikke noe mer en det som skal være der av bass med ipod.. med HTC Hero, og forsterkere er de dynamiske og "amerikanske" i lyden. (av det jeg har testet)

så jeg kan anbefale Klipsch sine Custom modeller . da desse også har bøyle så de detter ikke av når du jogger!

Bose in ear har god bass. men kan kanskje henge litt løst med jogging.

obs : mine var ikke innspilt når jeg brukte ipod på dem. kan ha noe og si! har ikke testet etterpå.

Mvh

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Klipsch S2, og kan med god samvittighet anbefale disse. Veldig god lyd i de og passformen er fin. De er lette og med forskjellige "gummidingser" så sitter de godt i øret. =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •